groszek?

1. Data: 2005-08-19 19:50:45

Temat: groszek?
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda to jak groszek pachnący, jest byliną. Jak to się nazywa?
Zdobyłam strączek z nasionami. Kiedy wysiać? Wymaga stratyfikacji?
Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2005-08-19 19:53:14

Temat: Re: groszek?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:de5cts$m4u$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):
> Wygląda to jak groszek pachnący, jest byliną. Jak to się nazywa?
> Zdobyłam strączek z nasionami. Kiedy wysiać? Wymaga stratyfikacji?
> Pozdrawiam, Barbara

Hejka. Pewnie chodzi Ci o groszek trwały (Lathyrus latifolius).
Rozmnażanie z nasion to hazard. ;-)
Pozdrawiam porażkowo Ja...cki

3. Data: 2005-08-19 19:59:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:de5cts$m4u$1@inews.gazeta.pl  Barbara Miącz
>
>    Hejka. Pewnie chodzi Ci o groszek trwały (Lathyrus latifolius).
> Rozmnażanie z nasion to hazard. ;-)

Groszek szerokolistny stratyfikacji nie wymaga, ale dobrze jest go wysiać do
doniczki, w której utrzymuje się stała wilgotność podłoża - najszybciej mi
kiełkował w koreczkach torfowych:) Poza tym bardzo nie lubi przesadzania i
trzeba się liczyć z tym, że z doniczki wysadzi się go już na ostateczne
stanowisko. Na którym następnie w sprzyjających warunkach będzie dawał
niekontrolowany samosiew:)))))

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-08-20 19:12:11

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> [...]
> trzeba się liczyć z tym, że z doniczki wysadzi się go już na ostateczne
> stanowisko. Na którym następnie w sprzyjających warunkach będzie dawał

O! Dzięki. Nie zaszkodzi pobawić się .
Pozdrawiam, Barbara

Co to za bulwy na moim iglaku ?
Kosiarka bębnowa - wrażenia i porady użytkowników
Jak użyźnić gliniastą glebę?
Bukszpany - do Basi i nie tylko :)
fikus i nowe pędy