grupa dla kobiet

41. Data: 2002-03-07 22:04:10

Temat: Re: grupa dla kobiet
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska napisała

: Po pierwsze urlop macierzyński jest wliczany. Wychowawczy nie jest
: wliczany.
: A dlaczego - dlatego ze w tym czasie nie płacisz składek i nikt ich za
: Ciebie nie płaci.

Nieprawda. Składki opłaca ZUS z budżetu państwa.

Maja (na wychowawczym :-)

42. Data: 2002-03-08 00:05:12

Od: Olga <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Zuza wrote:

> wydrukowalam sobie informacje jak tworzyc nowa grupe. Sprobuje to zglebic i
> napisac propozycje. Zainteresowanych bede informowac w miare rozwoju akcji

Nie chce Cie zniechecac, ale procedura zalozenia grupy, od, powiedzmy, pomyslu,
do jej powstania to w najlepszym wypadku kilka-, a w najgorszym kilkanascie
miesiecy.... Tak, niestety :-((

Druga sprawa. Musisz sie uzbroic w swieta cierpliwosc, mocne argumenty i duza
uleglosc. Ludzie na pl.news.nowe-grupy sa, ze tak powiem... "czepliwi" kazdego
szczegolu, poza tym tam sa prawie sami faceci. Jak zglosisz propozycje,
przygotuj sie zaraz na kilkanascie postow z tekstem "przeciw", "na co nam to"
itd... Ale nie daj sie i walcz! :-)

A w miedzyczasie, zanim sie doczekasz grupy, proponuje pl.soc.rodzina na tematy
ogolnorodzinne, pl.soc.dzieci na tematy macierzyskie, nawet o urlopy,
pl.soc.prawo pewnie sie tez przyda o urlopach i emeryturach. Jesli chodzi o
kremy i kosmetyki, to pl.soc.uroda zostala zgloszona.

Aha, przypomnialo mi sie! Na pl.news.nowe-grupy pewnie ci wytocza argument, ze
pl.soc.uroda juz czeka i na co druga babska grupa. Przygotuj sobie argumenty po
co. Moze razem pomyslimy, co by tu jeszcze wypisac, jakie tematy?

W ogole proponuje lekture grupy nowe-grupy przez troche, poobserwuj dyskusje na
temat innych grup, zobacz jak sie pisze RFD (Request For Discussion - taki
dokument opisujacy nowa grupe), do czego sie czepiaja itp. Jak wystapisz z
seria mocnych argumentow i w miare poprawnie napisanym RFD, to cie lepiej tam
potraktuja.

Pozdrawiam i zycze powodzenia i wytrwalosci. Wesprzemy cie na pewno!

Ola

43. Data: 2002-03-08 00:06:43

Od: "Marek W." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim się uda założyć grupę normalną proponuje spróbować w hierarchi alt.
Jest to znacznie prostsze - sam dokladnej procedury nie znam ale nie wymaga
takiego zachodu
Nazwa wyglądałaby typu alt.pl.uroda naprzyklad. A jednocześnie starać sie o
grupę w normalnej hierarchii
Marek

44. Data: 2002-03-08 06:19:55

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. <m...@t...pl> w artykule news:3c880093$1@news.vogel.pl napisał...
> [...]
> takiego zachodu
> Nazwa wyglądałaby typu alt.pl.uroda naprzyklad. A jednocześnie starać sie o

A czy wtedy ktoś nie powie "macie już grupę w hierarchii alt. ,
to po co wam w pl.?"

Z okazji Dnia Kobiet... życzę aby grupa powstała jak najszybciej :)

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

45. Data: 2002-03-08 06:44:54

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga napisała

[...]

I w ten sposób Olu podałaś świetny argument (do wykorzystania przez
przeciwników, by grupy o kobietach nie zakładać :-)) Ale bynajmniej się nie
czepiam. Tak tylko mi się przypomniało, że jakieś 2-3 lata temu miała powstać
podobna grupa, ale nie doszło nawet do RFD, bo propozycjodawczyni (;-) została
zasypana takimi mocnymi kontrargumentami, że nie było sensu ich odpierać.
Teraz będzie podobnie, jak nie gorzej (bo przecież powstaje grupa o urodzie,
jest grupa o domu i grupa o rodzinie).
Dlatego sprawa jest dość ciężka do ugryzienia. W zasadzie każdy problem babski
da się zakwalifikować do którejś z istniejących w polskim usenecie grup.
No, ale życzę powodzenia Zuzie i jakby co, to mój głos macie :-)
Maja

46. Data: 2002-03-08 07:02:43

Temat: Re: Emerytura było : Re: grupa dla kobiet
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Loonie <L...@n...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a688ne$75h$...@n...onet.pl...

> A serio - wole pozyc dluzej niz miec 500 zl wiecej. i tak baby macie
farta.

Ehhhh.... co to za życie? Jak będę miała 70-tkę, to większość moich męskich
rówieśników wymrze, a młodsi nie będą chcieli na mnie popatrzeć (za duża
konkurencja) ;-)))

Monika

47. Data: 2002-03-08 07:16:53

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
męskich
> rówieśników wymrze, a młodsi nie będą chcieli na mnie popatrzeć (za duża

Popieram, co to za życie. Zostaje nam oglądanie TV
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihi

Magdalena
GG 472276

48. Data: 2002-03-08 07:41:56

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a69l5k$m1q$...@n...tpi.pl...
> Nieprawda. Składki opłaca ZUS z budżetu państwa.

Maju, jesteś pewna, że składki na emeryturę a nie na ubezpieczenie
zdrowotne?
Zawsze słyszałam, że urlop wychowawczy jest okresem "nieskładkowym"

pozdrawiam

Monika

49. Data: 2002-03-08 07:42:47

Od: "Marek W." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to po co wam w pl.?"
>
> Z okazji Dnia Kobiet... życzę aby grupa powstała jak najszybciej :)

Może alw szystko zależy od waszej cierpliwości ;-) w hiererchii alt z tego
co wiem wystarcza wysłanie maila zakładającego - o szczegóły bys musiala się
dopytać - w hiererchii pl to może faktycznie długo trwać i wcale nie
zakończyć się sukcesem.
Pozdrawiam
Marek

50. Data: 2002-03-08 09:04:44

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze urlop macierzyński jest wliczany. Wychowawczy nie jest
> wliczany.

Nieprawda - jest wliczany do sumy lat przepracowanych.

> A dlaczego - dlatego ze w tym czasie nie płacisz składek i nikt ich za
> Ciebie nie płaci.

Płaci, płaci :-) Co prawda z koszmarnymi poślizgami, ale płaci - skarb
państwa.

> Pzdrw.
> Basia

---
Pozdrawiamy serdecznie,
Kasia & Marta 01.10.1997.
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=384
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=386
GG#368316
"Cudze doświadczenia są nam zupełnie obce"

Prośba o pomoc - białaczka
I jak tu kochać teściową ;-)
Re: Moja zona odchodzi, jak walczyc
Przemyslenia