grupa dla kobiet

81. Data: 2002-03-11 07:43:28

Temat: jak to milo w necie
Od: "Zuza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otrzymalam takie oto zachecajace maile, wrazliwym moga uszy spuchnac. Widac
ze wsrod tych ktorzy czytaja ta grupe nie wszyscy sa tacy mili.
Zuza
<<return-Path: <w...@p...onet.pl>
From: <w...@p...onet.pl>
To: <k...@i...pl>
Subject: UWAGA
Ty pierdolona zasrana zboczona suko, jeszcze raz cie kurwa zobacze na
Usenecie, to kurwa zapierdole, a twoja
chalupke podpale.
Nie masz sie kurwo ssuczala gdzie wyzalic..?
to zapierdalaj kurwo do ksiedza daj mu dupy, niech wypierdolli cie w pizde i
w dupe az twoj zwieracz popuszcza
miesnie. Wtedy zaprosi cie do swojego kiosku i bedziesz mial sie gdzie
wyzalic.
Nie ma i nie bedzie zadnych pierdolonych grup dla kobiet, na huj nam tutaj
grupy dla takich dziwek jak ty.
USENET jest dla ludzi a nie dla Kobiet.

82. Data: 2002-03-11 10:51:37

Temat: Re: grupa dla kobiet
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach jakiś bełkot]

Zuza - łatwa metoda to wrzucić tego kogoś do KF-a. Nieco bardziej
skomplikowana - posłać do abuse'a. Nie wiem, czy to by się
kwalifikowało, ale zawsze możesz spróbować.
No i nie przejmuj się, bo w sieci idiotów jest niestety tak samo dużo
jak poza nią :-\\ A przede wszystkim - nie sugeruj się tym - jednak nie
wszyscy tacy są, powiem więcej - to nikła mniejszość. Dlatego jej ataki
są szokiem jednak.

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

83. Data: 2002-03-11 11:49:02

Temat: grupa dla kobiet
Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa zostala juz skierowana tam gdzie trzeba. W obu przypadkach.

A.

84. Data: 2002-03-11 13:01:29

Temat: Re: jak to milo w necie
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zuza <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6hmvc$j99$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> Otrzymalam takie oto zachecajace maile, wrazliwym moga uszy spuchnac.
Widac
> ze wsrod tych ktorzy czytaja ta grupe nie wszyscy sa tacy mili.

<CIACH>

Ja wiem, że to indywiduum, to niewielki margines męskiej populacji. Wybacz
mi, pozostała większości! Ale właśnie dlatego bywam wojującą feministką ;-))

Tak przy okazji - jakie kompleksy muszą drzemać w takiej biednej, słabej i
chorej jednostce. Opluwa to, czemu nie jest w stanie dorównać. Współczuję
facetom, że takie coś psuje im markę...

Monika

85. Data: 2002-03-11 13:05:16

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@4...com..
.

> A dlaczego nie?
> Ja jestem osobą która prędzen nawrzuca kobietom niż facetom.

O, to tak jak ja :-)

Dlaczego? Bo:

1. Facetowi jestem w stanie wybaczyć głupotę, kobiecie - trudno mi (bo mi
psuje opinię ;-))
2. Jestem zdecydowaną wielbicielką mężczyzn :-) (choć, na wszelki wypadek,
nie będę rozwijać tego wątku ;-))

pozdrawiam

Monika

86. Data: 2002-03-11 13:13:22

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chorej jednostce. Opluwa to, czemu nie jest w stanie dorównać. Współczuję

Nie musisz współczuć - zawsze byli ludzie i ludziska_niezależnie_od_płci_.
Nie dajmy się wmanewrować w dyskusję na temat różnic mędzy człowiekiem i
kobietą. Chamstwo załączonego postu jest totalne aczkolwiek wrodzony
optymizm nie pozwala mi uwierzyć, że pisał to człowiek dorosły.
Pozdrawiam wszystkie feministki ;-)))

Sławek

87. Data: 2002-03-11 14:20:20

Od: "aRt" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Gibes <i...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6i9mj$4ta$...@n...tpi.pl...

> Tak przy okazji - jakie kompleksy muszą drzemać w takiej biednej, słabej i
> chorej jednostce. Opluwa to, czemu nie jest w stanie dorównać. Współczuję
> facetom, że takie coś psuje im markę...

----
ej
Monika nie globalizuj, rozne charaktery sa i u Kobiet jak i u Mezczyzn,
wszedzie znajdzie sie czarna owca.
Ale nigdy gdy poznam kobiete ktora robi cos zlego, nie mowie ze kobiety sa
takie i takie na tej podstawie.

--
aRt
w...@w...pl

88. Data: 2002-03-11 17:42:13

Temat: Odp: grupa dla kobiet
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| A dlaczego nie?
| Ja jestem osobą która prędzen nawrzuca kobietom niż facetom.
a pozniej:
| hehehehehe

Moze trzymajmy sie tematu!? :->
Moze nam odpowiedz, coz to za czesc ciala - z ktorej to predzej, nizli z
zebra, powstala kobieta? :-)))))P

Czekam z niecierpliwoscia - dosc zwodzenia, prosze o bezposrednia
odpowiedz ;-)))))P

P.s. Bo zaraz wyjade z netykieta (hehe :->>>) i 'odpowiadaj wprost
na...' !!! :-))))))))))))))))P

Pozdrawiam,
didziak ;-))

89. Data: 2002-03-11 17:47:56

Temat: Odp: jak to milo w necie
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Wybacz
| mi, pozostała większości! Ale właśnie dlatego bywam wojującą

Przywrocilas mi wiare w kobiety... Chyba jednak odprawie mojego
mezczyzne...
Ech... bedziesz moja dziewczyna? :-)))))

| Współczuję facetom, że takie coś psuje im markę...

Dziekuje za wspolczucie i dobre serce. Dobrze wiedziec, ze ktos stoi za
toba w ciezkich chwilach...

Pozdrawia zaplakany i chyba juz heteryczny,
didziak ;-/

P.S. :-)
P.S.2. Zuza, nie lam sie - jak bylem maly (sorry, nadal jestem...)...
jeszcze raz. Jak bylem mlodSZy, tez tak pisalem :-)))) (jak uwierzysz,
to zabije :->)

90. Data: 2002-03-11 17:51:15

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6iqau$f2b$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Dziekuje za wspolczucie i dobre serce. Dobrze wiedziec, ze
> ktos stoi za toba w ciezkich chwilach...

I zamierza się na Ciebie wielkim kijem bejsbolowym...

Olka(nmsp)
--

Prośba o pomoc - białaczka
I jak tu kochać teściową ;-)