grypa - nowe leki

1. Data: 2000-01-12 09:19:27

Temat: grypa - nowe leki
Od: f...@i...pl (fox) szukaj wiadomości tego autora

witam

orientujecie sie moze, czy w polsce
sa do dostania leki na grype

Tamiflu (Roche Holdings AG [ROCZg.S]),
Relenza (Glaxo Wellcome Plc [GLXO.L])

dziekuje i pozdrawiam
--
== f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

2. Data: 2000-01-12 17:47:39

Temat: Re: grypa - nowe leki
Od: Janusz Chmielewski <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

fox wrote:

> witam
>
> orientujecie sie moze, czy w polsce
> sa do dostania leki na grype
>
> Tamiflu (Roche Holdings AG [ROCZg.S]),
> Relenza (Glaxo Wellcome Plc [GLXO.L])
>
> dziekuje i pozdrawiam
> --
> == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

Relenza na pewno nie, Tamiflu sądzę, że też nie.
Zaden z nich nie jest zarejestrowany w Polsce, z tego co wiem, to
rejestracja Relenzy wogóle się wlecze w wielu krajach, np. FDA w USA ma
jakieś zastrzeżenia.
Można spróbować osiągnąć te leki przez tzw. "import docelowy", ale nz
szczegóły musisz poczekać do jutra wieczór, bo sprawdzę w pracy, czy
jest to osiągalne tą drogą.

"Swiat jest pelen kobiet, ktorych nie ma"
posterunkowy Cezary C.

Pozdrawiam

Janusz Chmielewski

3. Data: 2000-01-14 08:32:14

Od: f...@i...pl (fox) szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@p...pl>, u...@p...pl says...

> Można spróbować osiągnąć te leki przez tzw. "import docelowy", ale nz
> szczegóły musisz poczekać do jutra wieczór, bo sprawdzę w pracy, czy
> jest to osiągalne tą drogą.
dziekuje za pomoc,
zatem - czy mozliwe jest sprowadzenie ww. lekow?

== f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

4. Data: 2000-01-15 19:01:11

Od: c...@c...com (Chandler) szukaj wiadomości tego autora

>Czy mozna sprowadzic Relenze czy Tamiflu?

Relenza jest dostepna w Anglii, na tzw. prywatna recepte, tj. NHS nie
finansuje tego leku. Prywatna recepte mozna uzyskac od lekarza np.
przyjmujacego w przychodni na adworcu Victoria - dla tych, co
dojezdzaja do pracy i nie maja czasu na wizyte u swojego GP. Dawniej
apteka Grabowskiego posredniczyla w przekazie lekow do Polski, tel
0044 181 748 15 18. Oglasza sie rowniez apteka J.T Herman Pharmacy z
filia we Wroclawiu (Apteka Libra na ul. Kosciuszki i Prywatna Apteka
na Pl. Solnym) ale nie wiem, czy sprowadza lek nie zarejestrowany w
kraju.

Chandler
On Fri, 14 Jan 2000 08:32:14 GMT, f...@i...pl (fox) wrote:

Tomasz i Monika Tyranowiczowie