grzałka w amice

1. Data: 2007-08-12 16:15:31

Temat: grzałka w amice
Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy górna grzałka w piekarniku takiej kuchenki powinna w czasie grzania być
czerwona?
Pytam bo w naszej nowej nie jest a kilka ciast już mi się zepsuło i sama nie
wiem czemu.
TŻ mówi, że u niego w domu w kuchence mastercooka grzałka nagrzewała się do
czerwoności.
Może ta nasza jest zepsuta?

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 23 miesiące

2. Data: 2007-08-12 16:34:51

Temat: Re: grzałka w amice
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bunny" napisał:
> [...]
nie
> wiem czemu.
> TŻ mówi, że u niego w domu w kuchence mastercooka grzałka nagrzewała się

Może być czerwona ale nie musi. Pracą grzałki steruje termostat i powinien
ja wyłączyc po osiągnięciu zadanej temperatury w komorze piekarnika. Jak
sam piszesz kuchenka jest nowa a więc zapraszam do przeczytania "Instrukcji
obsługi"

P.

3. Data: 2007-08-12 18:22:12

Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> Może być czerwona ale nie musi.
ok rozumiem

Pracą grzałki steruje termostat i powinien
> ja wyłączyc po osiągnięciu zadanej temperatury w komorze piekarnika.

też ok, tyle że nagrzewam piekarnik termoobiegiem z dolną grzałką i wtedy
nagrzewa się ładnie.

Jak
> sam piszesz kuchenka jest nowa a więc zapraszam do przeczytania
> "Instrukcji
> obsługi"

samA
Każdą pracę z nowym urządzeniem w domu zaczynam od przeczytania instrukcji i
nic w niej nie było o tym czy górna grzałka ma być czerwona czy nie

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 23 miesiące

4. Data: 2007-08-12 19:14:01

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to włącz do cholery samą górną grzałkę i patrz jak grzeje i świeci. Rusz
trochę głową!

5. Data: 2007-08-12 22:36:25

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy górna grzałka w piekarniku takiej kuchenki powinna w czasie grzania
> być
> czerwona?
Jaki model piekarnika posiadasz?
Pzdr
Qbanczyk

zmywarki Amica
Zmywarka - odstajaca klapka na proszek/tabeltki
odkurzacz profi 1
Ile kupic drewna do kominka?