grzyb pod prysznicem.

1. Data: 2008-11-20 14:42:32

Temat: grzyb pod prysznicem.
Od: "Madzia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jak sobie radzicie z grzybem pod prysznicem?
Wymieniałam w tamtym roku i znów zaszło czarnym. Przeciez nie będe wymieniać
co roku silikonu. Kupiłam ostatnio środek i spryskałam ale za wiele nie
pomogło.
Czy jest jakiś silikon co nie zachodzi?
Pozdrawiam Madzia

2. Data: 2008-11-20 15:21:35

Temat: Re: grzyb pod prysznicem.
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chlorem go (polać Bielinka, Ace itp. - im tańsze, tym lepsze, bo mniej substancji
myjąco-pachnacych, które później mogą zostać i
stanowic kolejną pożywkę).
JaC

-----

3. Data: 2008-11-20 16:28:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 15:42, "Madzia" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
> co roku silikonu. Kupiłam ostatnio środek  i spryskałam ale za wiele nie

Firma PUFAS "Spray pleśniobójczy". Popryskać (pożądane wietrzenie, bo
jedzie chlorem, ale szybko mija), poczekać, spłukać,
zapomnieć.Penetruje nawet głęboko przeżarty pleśnią silikon :-)
Kupuję w sklepie z farbami, ale widziałam też w Allegro.
I tu:
http://sklep.transbud.elk.pl/product_info.php?produc
ts_id=6548

Musze powiedzieć, że ten spray uratował mój prysznic przed wywaleniem,
remont łazienki dzięki temu mogł być przesunięty na termin
późniejszy :-)

4. Data: 2008-11-20 17:26:02

Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wymieniałam w tamtym roku i znów zaszło czarnym. Przeciez nie będe
> wymieniać co roku silikonu. Kupiłam ostatnio środek i spryskałam ale za

Jest - silikon sanitarny ze środkiem grzybobójczym.

Artur

5. Data: 2008-11-20 17:33:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madzia" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
wymieniać
> co roku silikonu. Kupiłam ostatnio środek i spryskałam ale za wiele nie

wybetonować pomieszczenie zwykłym betonem i obtopić go palnikiem, nie będzie
fug, nie będzie grzyba, na szkliwie się nie pożywi, a i łatwiej utrzymać
czystość...

6. Data: 2008-11-20 17:42:41

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i do tego Domestos raz na miesiąc
Jacek

7. Data: 2008-11-20 20:01:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 18:26, "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> wrote:

> Jest - silikon sanitarny ze środkiem grzybobójczym.

Takim właśnie miałam zabezpieczona kabinę. I na nic. Pleśń wlazła w
strukture silikonu i pod niego. A po zastosowaniu ww. środka znikła i
sie nie pojawia, no,może troszeczkę, punktowo. Raz na 2 miesiące
pryskam znowu, po dobie powtarzam i znowu spokój na długo, a zżera tak
każdy ślad, że aż do białości - tj. pleśń znika bez sladu, a silikon
jest śnieżnobiały, jak nowy.

8. Data: 2008-11-21 09:36:30

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Jak sobie radzicie z grzybem pod prysznicem?

naprawić wentylacje, podnieść temperature w łazience i zapomnieć o grzybie

9. Data: 2008-11-21 13:03:14

Od: "Madzia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wentylacja jest w porządku a w łazience jest cieplutko, więc na pewno to nie
z tego powodu. po prostu tam jest czesto mokro i już.

10. Data: 2008-11-21 13:36:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wentylacja jest w porządku a w łazience jest cieplutko, więc na pewno to
nie
> z tego powodu. po prostu tam jest czesto mokro i już.

Na układy nie mna rady.
Nie wierz TelAviwzorni, ze parowaniem przy pomocy tv-parowarki usuniesz
układ...

Lodówki Samsunga z kostkarką
Włącznik do szafy
Mrugające żarówki w mieszkaniu
Jaki przenośny grzejnik do dogrzania pokoju?
zakup dwoch gratow do kuchni, prosze o poradę