grzyby?

1. Data: 2006-06-13 09:08:35

Temat: grzyby?
Od: "MarcinP" <dzusUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wiecie może czy pojawiły się już jakies grzyby??
w zeszłym roku o tej porze miałem już trochę prawdziweczków.

2. Data: 2006-06-13 09:14:29

Temat: Re: grzyby?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcinP napisał(a):
> czy wiecie może czy pojawiły się już jakies grzyby??
> w zeszłym roku o tej porze miałem już trochę prawdziweczków.

Są już podgrzybki, widzialem w sobotę. Nie kupiłem bo były zdziebko
robaczywe.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-06-13 09:32:48

Od: "czeremcha" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcinP <dzusUSUŃ@op.pl> napisał(a):

> czy wiecie może czy pojawiły się już jakies grzyby??
> w zeszłym roku o tej porze miałem już trochę prawdziweczków.

W maju na łące u znajomego mojego znajomego rosły smardze. Przyniósł tylko
jednego, żeby się upewnić, czy to jadalne :(

Ania

4. Data: 2006-06-13 10:02:24

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na stronę: http://www.nagrzyby.pl/
Tam moż e dowiesz, czy w Twoich stronach juz sie cos pokazało. :)

--
Miszka
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_miszka52

5. Data: 2006-06-13 10:23:44

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <dzusUSUŃ@op.pl> napisał w wiadomości
> czy wiecie może czy pojawiły się już jakies grzyby??
> w zeszłym roku o tej porze miałem już trochę prawdziweczków.

Pojawily sie kozaki (przed firma w ktorej pracuje jest "zagajnik" brzozowy i
tam wlasnie sa)
Pojawily sie podgrzybki (widzialem na targu po 30-40 zl/kg)
Pojawily sie rydze... widzialem na targu ale ceny nie pamietam...

6. Data: 2006-06-13 11:29:37

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <dzusUSUŃ@op.pl> napisał w wiadomości

> czy wiecie może czy pojawiły się już jakies grzyby??
> w zeszłym roku o tej porze miałem już trochę prawdziweczków.

Podgrzybki w ilości kosza na ziemniaki zebrałem w okolicach Chmiela i
Krzczonowa nie dalej jak 3 tygodnie temu. Nie wiem, czy teraz też tam
są, ale piękne były.

Tydzień temu w okolicach Dąbrowy pod Lublinem chwaliła się pacjentka, że
uzyskała czterdziestodekowego (ale co, nie wiedziała, bo mąż zbiera)
grzyba na działkach pod lasem na drodze.

Smacznego
Paweł

7. Data: 2006-06-13 14:12:47

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jun 2006 09:32:48 +0000 (UTC), czeremcha napisał(a):

> W maju na łące u znajomego mojego znajomego rosły smardze. Przyniósł tylko
> jednego, żeby się upewnić, czy to jadalne :(

Nic, ze sa pod ochrona... :-/

--
pozdrawiam,
Maciek

8. Data: 2006-06-13 14:20:50

Od: "traczykowa" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nic, ze sa pod ochrona... :-/

Zaraz p. Bassett znów napisze jak ze znajomymi przez tydzień niszczyła
zatrzęsienie smardzów na polanie w USA - nasza tajna eksportowa broń
ekologiczna

m.

9. Data: 2006-06-13 14:24:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"traczykowa" <m...@o...eu> wrote in message

> [...]
>>
> Zaraz p. Bassett znów napisze jak ze znajomymi przez tydzień niszczyła
> zatrzęsienie smardzów na polanie w USA - nasza tajna eksportowa broń

Na uprawnej łące ochrona czegokolwiek nie obowiązuje...

10. Data: 2006-06-13 14:32:14

Od: "traczykowa" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl

Z tobom nie gadam, bos ćwierciak i toboł

m.

Maszyna do obierania ziemniaków
garnek do gotowania na parze
Na TVP2 teraz film
dania z krewetek
Pomózcie jesli mozecie - zagineła Joasia