guz za uchem

1. Data: 2003-04-29 17:38:44

Temat: guz za uchem
Od: "Viola" <w...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od pewnego czasu bardzo bolala mnie glowa, szczegolnie jej lewa czesc.
Okazalo sie, ze mam guza za lewym uchem. Jest maly (ok. 1 cm) wyczuwalny pod
palcem i lekko widoczny.
Czy moze miec to zwiazek z bolami glowy, ktore sa bardzo mocne i czeste?
Co to moze byc za guz i do jakiego lekarza mam sie z tym zwrocic?

Pozdrawiam Violka

2. Data: 2003-04-29 20:55:35

Temat: Re: guz za uchem
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viola" <w...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy moze miec to zwiazek z bolami glowy, ktore sa bardzo mocne i czeste?
> Co to moze byc za guz i do jakiego lekarza mam sie z tym zwrocic?

Najpierw do internisty ,potem chyba do onkologa.Przynajmniej tak zrobila
moja kumpela ktora ma guz na szyji.

Magda

3. Data: 2003-04-30 06:37:42

Od: "gab---a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to być też i zwykły kaszak, który zropiał, jak było w koleżanki
przypadku. Najpierw mówiono, ze niemożliwe by bolał, a podczas usuwania
okazało się, że jest tam ropa. Skonczyło się bez zadnych powikłań, ale
wizyta u lekarza wskazana - chirurg. G.

Pompa MiniMed 508
E250 - jak bardzo szkodliwy
potencjalna ciąża - przeziębienie, co zażyć?
Yasmin- czy są dostępne w Polsce?
sol fizjologiczna-sucha sluzowka nosa