guzek za uchem

1. Data: 2003-12-09 13:53:53

Temat: guzek za uchem
Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co pewien czas za lewym uchem powstaje mi taki niewielki guzek. przez pewien
czas myślałam, że to powiększone węzły chłonne, ponieważ towarzyszy temu ból
ucha i gardła, ale dziś lekarka stwierdziła, ze to nie sa na pewno węzły, i
że ona nie wie czym to jest spowodowane..
Moze ktoś z Was ma podobną dolegliwość i wie czym jest ona spowodowana???
Jagoda

2. Data: 2003-12-10 00:03:30

Temat: Re: guzek za uchem
Od: Tommy <n...@t...indah.la.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> [...]
> ucha i gardła, ale dziś lekarka stwierdziła, ze to nie sa na pewno węzły, i
> że ona nie wie czym to jest spowodowane.
Idż do innego lekarza moze będzie wiedział, ale idż wtedy kiedy masz ten
gózek największy to będzie łatwiej zdiagnozować.
.
> Moze ktoś z Was ma podobną dolegliwość i wie czym jest ona spowodowana???

Nie szukaj podobnych dolegliwości u innych przez internet bo moze się
okazać że będziesz porównywać dwie różne choroby.Idż do lekarza!!!

3. Data: 2003-12-10 11:23:17

Od: "yksnimaK" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> wrote in message
> [...]
> że ona nie wie czym to jest spowodowane..
> Moze ktoś z Was ma podobną dolegliwość i wie czym jest ona spowodowana???

Jak sie dowiesz to daj znac - bo ja mam identyczne objawy. Teraz zniknal,
ale moze sie pojawi znowu, kto wie?

Rafal

Ból kolana
bdanie nasienia - bezpłodność