hafty

1. Data: 2002-02-28 09:52:39

Temat: hafty
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkie Panie grupowiczki , a może i nielicznych Panów.
Jestem tu od niedawna , raczej wiecej czytam , a teraz odwazyłam sie napisać
myslę ze mnie przyjmiecie do swojego grona jako ze moja pasja sa hafty
krzyżykowe.Grazyna

1. Data: 2002-02-28 10:35:30

Temat: Re: hafty
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myslę ze mnie przyjmiecie do swojego grona jako ze moja pasja sa hafty

Oczywiście, mile witamy.
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-02-28 10:48:34

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisać
> myslę ze mnie przyjmiecie do swojego grona jako ze moja pasja sa hafty

serdecznie witamy i zapraszamy do strony 'grupowej' moze znajdziesz tam cos
dla siebie

http://haft.sedno.com

powodzenia

skrzacik

1. Data: 2002-02-28 20:25:27

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> myslę ze mnie przyjmiecie do swojego grona jako ze moja pasja sa hafty

Ja tez jestem nowa i tez krzyzykuje :) a zainspirowana stronami innych dziewczyn
postanowilam splodzic swoja. Bede tam wrzucac rozne wzorki, ktore mnie samej sie
podobaja. Zapraszam i pozdrawiam :)

Justyna

http://www.vamik.galicja.pl/haft

Poszukuję Burdy special E-320