hafty płaskie, cieniowany, angielski

1. Data: 2003-09-03 17:40:14

Temat: hafty płaskie, cieniowany, angielski
Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny poóżcie, szukam ładnego drobnego haftu płaskiego, może być
cieniowany, albo angielski na dół spodni jeansowych (bo te hafty są teraz modne
wszędzie) chciałabym ten haft oczywiście z wzorem, a na tych rosyjskich
stronach jeszcze nic fajnego nie znalazłam. Za wszelką pomoc bardzo dziękuje !
Pozdrawiam Monika

1. Data: 2003-09-04 07:37:04

Temat: Re: hafty płaskie, cieniowany, angielski
Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stronach jeszcze nic fajnego nie znalazłam. Za wszelką pomoc bardzo dziękuje !

Dziewczyny proszę pomóżcie

Monika z Rybnika

1. Data: 2003-09-04 09:52:05

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Wyslalam Ci cos na priva. W sumie zrobilam juz to wczoraj...

Monika (hannover)

1. Data: 2003-09-04 12:47:22

Od: "" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyslalam Ci cos na priva. W sumie zrobilam juz to wczoraj...
>
> Monika  (hannover)

polecam sie Twojej pamięci

Melanie
(szydelko) duuuuzo :-)))))