hej!

1. Data: 2002-08-25 09:05:11

Temat: hej!
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Sorki, że nie byliśmy - ale tak jak przewidywałam - zwleczenie się z łóżek w
sobotę o tej porze nas przerosło.....
Mam nadzieję, że Andrzejek jak i cała rodzinka znieśli uroczystość
dzielnie;)

Mamy zaproszenia na imprezę dla dzieci organizowaną przez Scheringa 7
września (sobota) na Stadionie Olimpijskim. Mają być jakieś konkursy,
pokazy, żarełko (grill) itp. atrakcje dla dzieciaków, taka impreza pod
tytułem "Schering kocha dzieci" (hehe:))

Nie mielibyście ochoty się wybrać? Bo my spadamy na wesele i raczej się nie
załapiemy, Jasia podrzucamy Ani Kawczyńskiej i ona ze swoim przychówkiem i z
Jaśkiem też prawdopodobnie tam będzie. I może kilka innych znajomych osób z
placu zabaw;)

A teraz lecimy na lody!!! Papa

2. Data: 2002-08-25 11:42:51

Temat: Re: hej!
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jaśkiem też prawdopodobnie tam będzie. I może kilka innych znajomych osób

Stawiam piwo że to miało iść na priva :)))))))))))

Andrzej

3. Data: 2002-08-25 14:57:43

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Stawiam piwo że to miało iść na priva :)))))))))))

Jejciu, bardzo Was przepraszam, oczywiście, że miało iść na priva:))
Nie mam pojęcia, jak to się stało, jeszcze raz przepraszam!
Ewa

4. Data: 2002-08-25 15:02:08

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Jejciu, bardzo Was przepraszam, oczywiście, że miało iść na priva:))
> Nie mam pojęcia, jak to się stało, jeszcze raz przepraszam!

To kiedy idziemy na piwo? ;)))))))))))))

Andrzej

5. Data: 2002-08-25 15:03:20

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To kiedy idziemy na piwo? ;)))))))))))))

Jak mąż będzie w pracy:)))) Ale dziecię musimy wziąć obowiązkowo:)))

6. Data: 2002-08-25 15:24:03

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak mąż będzie w pracy:)))) Ale dziecię musimy wziąć obowiązkowo:)))

To Twoje dziecię pije już piwo? :))))))))))) bo moje będą mogły dopiero jak
będą miały 18 lat. Tylko nie pamiętam jak to sie liczyło, każde ma mieć 18
lat, czy wystarczy jak w sumie będą miały 18? ;-))))))))))) Bo w tym drugim
przypadku mogę iść z nimi spoko za 2 lata na piwo ;)))))))))

Andrzej

7. Data: 2002-08-25 15:24:41

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Moje dostanie soczek i będzie z zazdrością patrzeć, jak pije mamusia;)

8. Data: 2002-08-25 15:31:29

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Moje dostanie soczek i będzie z zazdrością patrzeć, jak pije mamusia;)

No to kiedy i gdzie. Moje dostaną trzy soczki, trochę nas będzie ;)

Andrzej

9. Data: 2002-08-25 18:11:53

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to kiedy i gdzie. Moje dostaną trzy soczki, trochę nas będzie ;)

Obawiam się, że do Wrocławia będziecie mieli daleko;)

Już nigdy...
Chyba mi smutno (dlugie)
ciche dni?
potrzebna opiekunka do dziecka[LUB]