heliotrop

1. Data: 2002-12-13 13:09:13

Temat: heliotrop
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl>
Temat: Re: pachnace
Data: 7 grudnia 2002 21:18

Jeszcze Heliotrop peruwiański, który można przezimować. Jest w kolorze
białym i niebieskim.
Ela

Kupiłam heliotrop do skrzynki balkonowej, niestety bardzo ucierpiał od
upału. Nie wiedziałam, że można hodować w gruncie. Powiedz jak, bo pachnie
rzeczywiście urzekająco.
Gabi

2. Data: 2002-12-13 15:01:57

Temat: Re: heliotrop
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasiona można kupić w każdym większym sklepie ogrodniczym. Wysiewamy pod
koniec lutego, można i wcześniej ; kiedy roślinka ma po kilka listków
rozsadza się ją do małych doniczek, i gdy już zacznie rosnąć, dobrze jest
uszczykiwać czubki listków tak, jak np u koleusa, wtedy roślina pięknie się
rozkrzewi; Wysadzamy do gruntu w maju. Kwitnie od konća czerwca do póżnej
jesieni. Najlepiej rośnie w półcieniu i lubi dobrą, przepuszczalną glebę,
i nie znosi suszy.
Można posiać rzadziej i wtedy nie ma potrzeby rozsadzania do doniczek.
To jest bylina, można ją przechować w chłodnym miejscu i rusza wiosną.
Pachnie wanilią.
Ela

Użytkownik "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w
wiadomości news:atcma2$hda$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
>
> Kupiłam heliotrop do skrzynki balkonowej, niestety bardzo ucierpiał od
> upału. Nie wiedziałam, że można hodować w gruncie. Powiedz jak, bo pachnie

Miłośnikom starych jabłonek
owocująca cytryna
O Grzesiu S.
NTG bo o komputerach ale...