hirsutyzm a depilacja laserowa

1. Data: 2008-09-30 13:10:06

Temat: hirsutyzm a depilacja laserowa
Od: puzji <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
Mam podwyzszony poziom androgenow (testosteronu) wobec czego nadmiar
owlosienia na twarzy i udach. Czy da cos depilacja laserowa jesli
poziom testosteronu sie nie zmniejszy?

2. Data: 2008-09-30 17:13:47

Temat: Re: hirsutyzm a depilacja laserowa
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "puzji" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
c.googlegroups.com...
> czesc,
> Mam podwyzszony poziom androgenow (testosteronu) wobec czego nadmiar
> owlosienia na twarzy i udach. Czy da cos depilacja laserowa jesli
> poziom testosteronu sie nie zmniejszy?

wydaje mi sie, ze nie, bo likwidujesz skutek, a nie przyczyne. hisrsutyzm da
sie leczyc, ale w czasie kuracji nie mozna zachodzic w ciaze.

bromergon a bellergot
Co to za nalot na orzeszkach ziemnych?
Łydka boli, nie mogę chodzić.
Po zakazie aborcji - zakaz antykoncepcji ? ( z serii "a nie mówiłem?" )
marynaty a cholesterol