http://www.clematis.com.pl - gdzie w Warszawie

41. Data: 2005-03-10 08:47:10

Temat: Re: Odp: http://www.clematis.com.pl - gdzie w Warszawie
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl>

> No jak to, wanilia to przecież storczyk.

I/lub [raczej] jej owoc.
Mało kto wie, że to storczyk.
--
Pozdrawiam, Jerzy

42. Data: 2005-03-11 14:45:10

Temat: Re: http://www.clematis.com.pl - gdzie w Warszawie
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2005 20:13:36 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Dereń Elegantissima jest bardzo jaskrawy, nie wiem,
> czy do róży pasuje - rzecz gustu pewnie, jakoś nie mogę sobie tego
> wyobrazić.

U mnie rośnie obok róż (co u mnie nie rośnie obok róż tak btw) -
Schneewittchen biała i Bonica jasnoróżowa, do tego powojnik Princess Diana.
Wygląda nieźle, bo rozjaśnia taki lekko ocieniony zakątek.

Tyle, ze ten dereń to kawał badyla i do tego szybkorosnacego, trzeba
dyscypliny w przycinaniu jak się nie ma miejsca.

Pozdrawiam
Marta

43. Data: 2005-03-11 14:46:01

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09 Mar 2005 21:13:04 +0100, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> Nie podpuszczaj Janusza :-)

Myślisz, że zacznie uprawiać?

Pozdrawiam
Marta

44. Data: 2005-03-11 15:59:04

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> Myślisz, że zacznie uprawiać?

A kto go tam wie, może już ma i się tylko czai by mu kto przybliżył w
jakim opisie? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien żongler w Alhambrze
Oszalał znienacka tamże,

45. Data: 2005-03-11 20:36:06

Temat: Odp: http://www.clematis.com.pl - gdzie w Warszawie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> A kto go tam wie, może już ma i się tylko czai by mu kto przybliżył w
> jakim opisie? :-)

Chłe! Chłe! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

46. Data: 2005-03-11 21:39:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dereń Elegantissima jest bardzo jaskrawy, nie wiem,
> czy do róży pasuje - rzecz gustu pewnie, jakoś nie mogę sobie tego
> wyobrazić.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Skąd taki pomysł ??? Akurat w/w dereń do niczego
nie pasuje, chociaż z tego co wiem na Podbeskidziu
sadzony jest w towarzystwie wielu innych roślin.
No, ale w górskim krajobrazie taka gafa jakoś
się rozejdzie po kościach ;-)

Pozdrawia z umiarem boletus

47. Data: 2005-03-11 22:04:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Mar 2005 22:39:02 +0100, boletus napisał(a):

> [...]
> nie pasuje, chociaż z tego co wiem na Podbeskidziu
> sadzony jest w towarzystwie wielu innych roślin.
> No, ale w górskim krajobrazie taka gafa jakoś

Uhm, szczególnie w żywopłocie systematycznie przycinanym przez sarny
rozchodzi się bardzo dobrze.

W każdym razie dużo lepiej wygląda w tymże krajobrazie niż karagana czy
kasztanowiec.

Pozdrawiam
Marta

Re: palmiarnia