okradziona działka-podkaszarka

1. Data: 2005-03-08 15:39:15

Temat: okradziona działka-podkaszarka
Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ubiegłym roku okradziono moją działke pozbywając mnie
dosłownie wszystkiego co jest potrzebne do pracy w ogrodzie
zaczynając od kosiarki /była stara długo się nią nie pocieszą napewno/a
kończąc nawet na nasionach które nie zdążyłam wysiać.
Obecnie zaczynam uzupełniać ,kupiłam kosiarkę a teraz chciałabym kupić
podkaszarkę-kosę która będzie mi potrzebna
do robienia porządku już nie na działce ale poza ogrodzeniem
Ponieważ działka jest na uboczu i nie ma obok sąsiadów.
Nie wiem wcale jaką kupić -ta którą mi ukradziono była
bardzo licha .Nie może być bardzo ciężka bo jak znam mojego
męża często ja będę ją używała. bardzo proszę doradzcie mi
na co muszę zwrócić uwagę przy kupowaniu .

AniaP