i co z tym zrobic ?

1. Data: 2003-11-01 21:04:32

Temat: Re: i co z tym zrobic ?
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie nabede do jutra skladnikow na nadzienie :o(

No to jest pewna tudnosc :(

> ale naszczescie moj chlop nie przepada za slodkosciami wiec pieczenie
> tortow mi nie grozi :o))

Oj! To co to za chlop?
Jak Ty mu do serca trafiasz, skoro przez zoladek nie chce??? :-/

;)

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-11-01 21:29:20

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Shrek napisał:

> Oj! To co to za chlop?
> Jak Ty mu do serca trafiasz, skoro przez zoladek nie chce??? :-/

Za pośrednictwem innych organów? ;)

Eulalka

1. Data: 2003-11-01 22:13:33

Od: "astoja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cze
moja sugestia rozpal ognisko i zrob rozen
a i naszpikuj ja maselem z kasza gryczana i slonina a to tego duzo cebuli
czosnku pieprzu
i polewaj flagowka:]
piecz az nie bedzie pior

Uzytkownik "DosiaJM" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-11-01 23:32:50

Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

From: "DosiaJM" <j...@g...pl>

| no i mam problem, dostalam cala kure
[...]
| Pozdrawiam
| DosiaJM i Newton
| gg:13513

Dosiu, odbierz gadulca
Barbara

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-01 23:32:53

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2003-11-01 at 22:29, Eulalka wrote:

> Za pośrednictwem innych organów? ;)
>
> Eulalka

Ostrym nozem przez klatke piersiowa ? ;)

Kot posthalloweenowy

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-02 06:30:55

Od: DosiaJM <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Za pośrednictwem innych organów? ;)
>
> Eulalka

:o))))))))

DosiaJM i Newton
gg:13513

P.S. zamiast piec wczoraj tego kurczaka upieklam ciasto cynamonowe z
przepisu Doroty z grupy z dnia 28.10.2003.
Rzeczywiscie SZYBKO, LATWO i SMACZNIE !
Nastepnym razem zrobie wieksze bo zjadlam je od razu :o)

1. Data: 2003-11-02 08:28:30

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shrek wrote:

> Zrob nadzienie (watrobka, zoladki, serduszka, moze byc troche pieczarek
> duszonych z cebulka no i obowiazkowo duuuuuuuzo zielonej pietruszki). Po
> zmieleniu i wymoeszaniu ww. napchaj kurczaka

Ww. jest kura a nie kurczak.

Władysław

1. Data: 2003-11-02 09:21:03

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Shrek" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Zrob nadzienie (watrobka, zoladki, serduszka, moze byc troche pieczarek
> duszonych z cebulka no i obowiazkowo duuuuuuuzo zielonej pietruszki). Po
> zmieleniu i wymoeszaniu ww. napchaj kurczaka i zaszyj.

A czy do tego nadzienia nie nalezy dodac bulki rozmoczonej w mleku
/jak do kotletów/ albo jajka? Wydaje mi sie, ze inaczej nadzienie bedzie sie
sypac, rozlatywac. Mam racje?

1. Data: 2003-11-02 11:53:16

Od: "dzdzownica" <dżdżownica@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci
> To znaczy normalna kura. Czy przedtem mialas jakies inne?
>
> naszczescie nozki byly
>
> A czy ta kura nadaje sie do pieczenia? Nie jest to np. stara nioska?
>
> czy ktos moze mi dac jakies wskazowki
>
> Mozesz wprost w piekarniku.

Mon cher Wladislaw,
splakalismny sie ze smiechu czytajac Twoja odpowiedz.
dzdzownica

1. Data: 2003-11-02 12:17:31

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy do tego nadzienia nie nalezy dodac bulki rozmoczonej w mleku
> /jak do kotletów/ albo jajka? Wydaje mi sie, ze inaczej nadzienie bedzie sie
> sypac, rozlatywac. Mam racje?

W istocie. Aczkolwiek przyznam szczerze, ze nie jestem zwolennikiem
pchania do nadzienia "wypelniaczy". Osobiscie i tak zawsze zapominam
dodac ;)
Potem moze sie troche rozpada, ale coz z tego, skoro smakuje bosko :P~
Pozeram blyskawicznie i nie baczac na to ze sie rozpadnie, bo inaczej
moglbym nie miec szansy :">. U mnie w domu zawsze o nadzienie tocza sie
bitwy. W zasadzie to kurczaka mogloby nie byc, ale niestety nadzienie
pieczone bez kurczaka (w brytfance) to juz nie to....
Pozdr.,
Shrek

twarda galareta
śmietanowiec-jakie to ciasto?