igrzyska czy chleb?

121. Data: 2013-10-31 20:25:48

Temat: Re: igrzyska czy chleb?
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 09:07, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A to juz zupelnie inna historyja.
>
> Hmmm... czy ja jestem psychopata?

Ja tam nie wiem, ale skoroś cyborg ...

Dębska

122. Data: 2013-10-31 20:42:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> a ja juz nikaj nie widze takie mom buły nad ślipiami ;))))))))

łot samjuskiego pywa, czy tak z okazyi swieta zmarlych?

123. Data: 2013-10-31 20:44:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam nie wiem, ale skoroś cyborg ...

wlasnieeeee
http://www.youtube.com/watch?v=jnVVyfyFChE

"this is what u want, this is what u get" sie mi mjuzik przypomnial

124. Data: 2013-10-31 21:54:17

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 20:42, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> łot samjuskiego pywa, czy tak z okazyi swieta zmarlych?

bez łokazji to lusterka ;)))))))))))

--
"Rozczarowania, spotykają nas na różnych etapach życia. Żeby im
całkiem nie ulec, wystarczy zrozumieć, że świat, inni ludzie nie są

125. Data: 2013-10-31 21:55:00

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 20:44, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> wlasnieeeee
> http://www.youtube.com/watch?v=jnVVyfyFChE
>
> "this is what u want, this is what u get" sie mi mjuzik przypomnial

że masz mósk metalowy to żech wiadziała ale że renke?!?! ;))) :-P

126. Data: 2013-10-31 21:57:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Oct 2013 19:07:05 +0100, <^zazu^> napisał(a):

> aaa to juz wiem czemu becze od dwoch glodzin jak
> łowieczka zabłonkano ;:))))))))

Zrzuć na PMS :-]
--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

Nareszcie
Atak nienawiści w Łodzi
Świnie co się z nienawiści wściekły.
Kraj który jest piekłem.