ile kosztuje dom?

31. Data: 2006-03-02 11:13:55

Temat: Re: ile kosztuje dom?
Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
news:dtvu6s$96r$1@ochlapek.sierp.net...

> ej! zaczynalo sie robic ciekawie.. wez rzuc widelki,
> pewnie sie orientowalas :-)

Za adaptacje projektu, rozmieszczenie gniazdek ok 50 zł od m2
domu.Pozniej wnetrza, kuchnia 1000, kominek 1000, łazienka tez koło
tego.Nadzór autorski 150, 200 zł od wizyty na budowie, czasami jest to
godzina, czasami 5 h.Mozna tez sie umawiac na całosc.Projekt wnetrz,
podkreslam, samych wnetrz ok 6000.Dom ok 200m2.Projekt indywidualny u
dobrego architekta ok 10000-15000.Ja, po przejsciach z architektami, nie
wierze juz w gosci co to za 6000 robia wszystko:-(

> jak sobie przypominam remont w mieszkaniu, i mysle o budowie
> domu, to mi sie slabo robi...

Budowa domu moze byc wspaniała przygoda;-)W sumie mogłabym juz sie
zabierac za nastepna budowe;-)

Gosia

32. Data: 2006-03-02 11:55:22

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Budowa domu moze byc wspaniała przygoda;-)W sumie mogłabym juz sie
> zabierac za nastepna budowe;-)

Jeśli trafi się na właściwych fachowców, którzy przy okazji nie zedrą z
inwestora całej skóry, to pewnie tak. My po niewielkim remoncie adaptacyjnym
mamy serdecznie dosyć, choć ekipa była w miarę OK.
Iwona

33. Data: 2006-03-02 12:01:22

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Budowa domu moze byc wspaniała przygoda;-)

Aaaaaaa, to już rozumiem, dlaczego w mojej okolicy stoi dziesiątki
rozgrzebanych budów, na których latami rośnie głównie trawa. Po prostu
nikt z inwestorów nie chce przerywać owej wspaniałej przygody :>

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

34. Data: 2006-03-02 15:22:17

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Aaaaaaa, to już rozumiem, dlaczego w mojej okolicy stoi dziesiątki
> rozgrzebanych budów, na których latami rośnie głównie trawa. Po prostu
> nikt z inwestorów nie chce przerywać owej wspaniałej przygody :>

Nie, oni uwierzyli tym, co pitonia, ze za 250-300.000 zbuduja dom;-/

Gosia

35. Data: 2006-03-02 15:27:08

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:du6mej$4n2$1@news.onet.pl...

> Jeśli trafi się na właściwych fachowców, którzy przy okazji nie zedrą
> z inwestora całej skóry, to pewnie tak. My po niewielkim remoncie
> adaptacyjnym mamy serdecznie dosyć, choć ekipa była w miarę OK.

Ja miałam rewelacyjnych Kaszubów, a dach osikowy kładła mi ekipa z
suwalszczyzny.Do dzisiaj ich wszystkich z sentymentem wspominam.Od
"moich" murarzy uczył sie kierownik budowy, a i architekt pewnie tez.Dom
zbudowałam i wykonczyłam w 8 miesiecy i do tego niezle sie przy tym
bawilam.Opowiesci o horrorze budowania, najczesciej produkuja ludzie
którzy sie porywaja z motyka na słonce.

Gosia

36. Data: 2006-03-02 22:15:02

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Nie, oni uwierzyli tym, co pitonia, ze za 250-300.000 zbuduja dom;-/

LOL
I.

37. Data: 2006-03-03 06:51:30

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie, oni uwierzyli tym, co pitonia, ze za 250-300.000 zbuduja dom;-/

Ja rozumiem - dwóch, trzech, pięciu, ale żeby kilkudziesięciu ? No tak,
kolorowe gazety typu Murator, Ładny Dom mają spory nakład.....

38. Data: 2006-03-03 08:25:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Ja rozumiem - dwóch, trzech, pięciu, ale żeby kilkudziesięciu ? No tak,
> kolorowe gazety typu Murator, Ładny Dom mają spory nakład.....

E, luzik. Gosia "samaniewiemjaksięnazywam" nie przychodzi na newsy dyskutować
ani dzielić się doświadczeniami, tylko chwalić się, ile mąż zarabia, więc nie
należy się specjalnie przejmować tym co pisze.

Z niepokojem oczekuję doniesień prasowych o tajemniczych zniknięciach domów w
Krakowie i okolicach - skoro niemożliwe jest zbudowanie domu za 300k, to z 5
znanych mi domów właśnie powinno było zrobić "puff" i rozpłynąć się w
niebycie.

--
JoP

39. Data: 2006-03-03 09:10:28

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 3 Mar 2006 08:25:18 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@g...SKASUJ-TO.pl> i powiedziała:

> [...]
> znanych mi domów właśnie powinno było zrobić "puff" i rozpłynąć się w

Cóż, kołorker pod Poznaniem za samo postawienie domu plus ziemię
zapłacił 200k zł (wykończenie miał z innej puli, nie znam szczegółów).
Ale nie wyszło mu więcej niż 250-280k zł.

Zuzanka (wczoraj go widziałam, nie zniknął ;-))

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

40. Data: 2006-03-03 09:18:34

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> znanych mi domów właśnie powinno było zrobić "puff" i rozpłynąć się w

Wiesz....Czasem jest tak, że dopiero po paru latach i paru promilach
alkoholu we krwi właściciel przyznaje się, ile rzeczywiscie wydał.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

Proplem/Usterka Ariston AVSF109
proszę o pomoc w rozszyfrowaniu :)
jaki proszek piorący ?
reklamacja kabiny prysznicowej - jak?
Pranie wełny w automatach (Electrolux EWT 1026)