ile kosztuje dom?

71. Data: 2006-03-03 16:23:02

Temat: Re: ile kosztuje dom?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne0gqrt.79v.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...] Czy te w stokrotki to standard przyzwoicie średni? ;-)

Teraz już nie :>

H. (i draperie)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

72. Data: 2006-03-03 16:44:23

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 3 Mar 2006 17:23:02 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Teraz już nie :>
>
> H. (i draperie)

:-D Draperie dlatego, że się świetnie drapie? ;-)

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

73. Data: 2006-03-03 17:08:11

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne0gsj7.94i.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]
> :-D Draperie dlatego, że się świetnie drapie? ;-)

Nie, dlatego, że udrapowan^Wpodrapane :)

H. (a świetnie to się zaczaja za draperią, a następnie po zdetektowaniu
przechodzącego braciszka rzuca nań - z draperią zamotaną na pustym łebku
oczywiście; konsekwencje, jakie draperia ponosi w efekcie nieuniknionej w
tej sytuacji bratobójczej walki, są łatwe do przewidzenia)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

74. Data: 2006-03-03 17:28:29

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 3 Mar 2006 17:22:18 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@o...pl> i powiedziała:

> Nie trafiłas, sama mam okna bez firanek.

Ale ja w nic nie trafiam. Tylko delikatnie sugeruję, ze ocenianie
czyichś możliwości finansowych np. po "śpią na materacu" jest
idiotyczne.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

75. Data: 2006-03-03 17:59:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
>Ja nie, bo spie na wygodnym łózko, ale miałam jak spałam na materacu z
> znajomych.Cały dzien chodziłam połamana(wiem, wiem, sa tacy co to
> uwielbiaja spac na materacu)

A ja znam takie materace, które są droższe niż niejedno łóżko :-). I nie
wydaje mi się, żeby spanie na takim powodowało jakieś połamanie kości.
Żeby nie było niedomówień, sama śpię na łóżku z materacem jeszcze, ale
nie wiadomo, co to będzie za pół roku. Może sam materac albo sama rama ;-).

Pozdrawiam
Ewa

76. Data: 2006-03-03 18:00:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Ha ha. Tak dla rozrywki quiz: co jest droższe - okno z montażem czy
> firanki+zasłony z szyciem?

Stawiam na firanki+zasłonki. Sama kiedyś wydałam majątek.

Ewa

77. Data: 2006-03-03 19:33:51

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

> Zapomniałem dodać - górny śląsk okolice katowic (0,5 km od autostrady A4)

gdzie?, bo może będziemy sąsiadami :-)
Gosia
(póki co mam działkę)

78. Data: 2006-03-03 19:36:39

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Marski" <m...@o...pl_BEZTEGO> napisał w
wiadomości news:du9ksv$n5p$1@inews.gazeta.pl...

> Pytanie podstawowe - czy ramach mozliwosci finansowych robic metraz czy
> standard?

Ja zdecydowanie wybrałabym metraż. Na standard będzie czas.
G.

79. Data: 2006-03-03 20:31:39

Od: "Stan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby nie było niedomówień, sama śpię na łóżku z materacem jeszcze, ale nie
> wiadomo, co to będzie za pół roku. Może sam materac albo sama rama ;-).

To sama czy z materacem ?
oj oj !!

80. Data: 2006-03-04 08:12:39

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał
w wiadomości news:slrne0gv5t.be1.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Ale ja w nic nie trafiam. Tylko delikatnie sugeruję, ze ocenianie
> czyichś możliwości finansowych np. po "śpią na materacu" jest
> idiotyczne.

Nie oceniam mozliwosci finansowych po "spia na materacu" wyciagnełas, to
zdanie z kontekstu "troche niewykonczonego domu" Nie mam nic przeciwko
"troche niewykonczonym" domom.Ja po prostu nie wierze, ze dom o metrazu
ok 200m2, mozna wybudowac i wykonczyc za 300.000.Mam wrazenie, ze
dorabiasz teorie, do moich postów, bo o wrodzona złosliwosc, wredote,
typu jopowego Cie nie podejrzewam

Proplem/Usterka Ariston AVSF109
proszę o pomoc w rozszyfrowaniu :)
jaki proszek piorący ?
reklamacja kabiny prysznicowej - jak?
Pranie wełny w automatach (Electrolux EWT 1026)