ile piachu wejdzie do piaskownicy...

1. Data: 2017-06-08 12:20:25

Temat: ile piachu wejdzie do piaskownicy...
Od: gosx <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ile musze piachu zamowic do piaskownicy 160x160, 25cm

po ile kupujecie taki piasek ?

2. Data: 2017-06-08 12:25:31

Temat: Re: ile piachu wejdzie do piaskownicy...
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 12:20, gosx pisze:
> ile musze piachu zamowic do piaskownicy 160x160, 25cm
>
> po ile kupujecie taki piasek ?

liczenie objetosci to chyba nie problem, no ale piach z reguly sprzedaje
sie na wage. Zwykle przyjmuje sie ze 1 metr szescienny to 2 tony, czyli
tobie z grubsza trzeba 1200kg. Cena samego piachu to jakies 30zl, plus
transport.

3. Data: 2017-06-08 12:54:08

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 12:25, tomekp pisze:

> [...]
> sie na wage. Zwykle przyjmuje sie ze 1 metr szescienny to 2 tony, czyli
> tobie z grubsza trzeba 1200kg. Cena samego piachu to jakies 30zl, plus

W przedszkolu jeszcze nie uczą takich rzeczy.

4. Data: 2017-06-08 15:34:31

Od: gosx <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie na wage. Zwykle przyjmuje sie ze 1 metr szescienny to 2 tony, czyli
> tobie z grubsza trzeba 1200kg. Cena samego piachu to jakies 30zl, plus

dziekuje

5. Data: 2017-06-09 08:49:14

Od: p0li <p...@o...to> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Jun 2017 12:20:25 +0200, gosx napisał(a):

> ile musze piachu zamowic do piaskownicy 160x160, 25cm
>
> po ile kupujecie taki piasek ?

potrzebujesz jakieś 0,64m3 piasku
1m3 piasku suchego waży 1520kg
czyli potrzebujesz ok 973kg piasku

w mojej okolicy 25kg piasku do piaskownicy (z dodatkami odstraszającymi
sikające zwierzęta) kosztuje 1,5 do 2EUR

jako że potrzebujesz 39 worków kosztować cię to będzie..... ;)

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

6. Data: 2017-07-17 21:30:09

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 12:20:28 UTC+2 użytkownik gosx napisał:
> ile musze piachu zamowic do piaskownicy 160x160, 25cm
>
> po ile kupujecie taki piasek ?

Jeżeli chcesz mieć po brzegi to pewnie coś koło tony. Mi do podobnej piaskownicy
wystarczyło 8 worków standardowych z ogrodniczego. Dzieci nie narzekają :)

po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
ile kleju pod plyte gresowa
Czy to jest dotarty tynk ?
Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
Materac - taki będzie dobry?