ile postów

1. Data: 2002-01-24 21:43:21

Temat: ile postów
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi się zbiesiło i pobiera 70-80 postów dziennie w związku z
czym nie rozumiem połowy albo i więcej konwersacji

Powiedzcie ile dziennie powinno ich być, np. wczoraj i dzisiaj.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-01-24 22:08:20

Temat: Re: ile postów
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Coś mi się zbiesiło i pobiera 70-80 postów dziennie w związku z
> czym nie rozumiem połowy albo i więcej konwersacji
>
> Powiedzcie ile dziennie powinno ich być, np. wczoraj i dzisiaj.
> pozdr.Alex

Hejeczka;-)))

Też miałam dziś problemy z odbieraniem... Wczoraj było ok. 100 postów,
wydaje mi się, że dzisiaj podobnie.

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2002-01-24 22:28:02

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jan 2002 23:08:20 +0100, "Kaliope"
<k...@p...krakow.pl> wrote:

> [...]
>>

>Hejeczka;-)))
>
>Też miałam dziś problemy z odbieraniem... Wczoraj było ok. 100 postów,

Tak , tak produktywnosc grupy zmniejszyla sie znacznie zgodnie z
wytycznymi PC czlonkami grupy...
;-)))

Art(Gruby).
"Kazdy prowokator czy szaleniec, który odwazy sie podniesc reke
przeciw wladzy ludowej, niech bedzie pewny, ze mu te reke wladza ludowa
odetnie w interesie klasy robotniczej, w interesie ludu pracujacego miast i wsi".
Jozef Cyrankiewicz.

1. Data: 2002-01-24 22:29:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Co? mi si? zbiesi?o i pobiera 70-80 postów dziennie w zwi?zku z
>czym nie rozumiem po?owy albo i wi?cej konwersacji
>
>Powiedzcie ile dziennie powinno ich by?, np. wczoraj i dzisiaj.
>pozdr.Alex

Prowokator!!!
Krysia ;P
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-24 23:05:39

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jan 2002 22:29:00 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Prowokator!!!
>Krysia ;P
>K.T. - starannie opakowana

PSSSSSSST !!!

1. Data: 2002-01-24 23:53:05

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" wrote:
> [...]
> odetnie w interesie klasy robotniczej, w interesie ludu pracujacego miast i wsi".

:))))))))))
Czarnobialy telewizor mi sie przypomnial.
MB

1. Data: 2002-01-25 18:58:12

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
napisał w wiadomości

> Prowokator!!!
> Krysia ;P
> K.T. - starannie opakowana

Aaa tam zaraz prowokator - po prostu nuudaa, natomiast takie
pogaduchy
działają jak dobra kawa
pozdr.Alex

Re: Tiramisu znowu