ile za remont ?

1. Data: 2007-10-24 11:39:21

Temat: ile za remont ?
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy Sącz.
Na poczatek: jeden pokój 15 m2 wysoki 3.2 m, ściany mocno nierówne

Powierzchnia ścian po odjęciu powierzchni drzwi i okien: około 48 m2, do
tego sufit 16 m2
1. Zmycie i zdrapanie starej farby
2. Gruntowanie unigruntem
3. Na najgorszej ściane: naklejenie siatki (15 m2)
4. Gładź gipsowa
5. Malowanie

Oraz
Demontaż/montaż nowych drzwi
Zaślepienie (płyta gipsowa) starych, nieuzywanych drzwi (2 * 1 metr)
Szpalety wewnętrzne przy wymienionym oknie balkonowym 2.5 * 1.3 metra

Byłbym wdzięczny z podanie stawek. Moga być z innych miast. Chciałbym przed
przystapieniem do dalszej częsic remontu rozliczyć ten pokój.

--
Marek

2. Data: 2007-10-24 16:45:12

Temat: Re: ile za remont ?
Od: "KR" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powierzchnia ścian po odjęciu powierzchni drzwi i okien: około 48 m2,

A przy przyklejaniu glazury bedziesz odliczał grubość fug?

3. Data: 2007-10-24 17:08:05

Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

{***** złośliwości
> A przy przyklejaniu glazury bedziesz odliczał grubość fug?
Oczywiście, że tak.
***** złośliwości}

Chcę uczciwie zapłacić. Majster krzyknął poczatkowo 1000, ostatecznie wziął
1100 zł: moze dlatego, ze pracuje ze mna w jednej firmie. Wydalo mi sie to
za malo, więc pytam tutaj. Chcę zapacić tyle, ile dyktuje rynek.
--
Marek

4. Data: 2007-10-26 09:42:36

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 1100 zł: moze dlatego, ze pracuje ze mna w jednej firmie. Wydalo mi sie to
> za malo, więc pytam tutaj. Chcę zapacić tyle, ile dyktuje rynek.

A czemu taki jestes nadgorliwy? Moze majster cie lubi? Jezeli uwazasz ze
wziol za malo zapros go na wodke i polec znajomym.
Swoja droga rzeczywiscie jest tani, szkoda tylko ze tak daleko mieszka,
mialabym dla niego zajecie ;-)

Iwona

Zmywarka Bosh
Jaki specyfik do mycia skórzanej tapicerki?
Re: jak pozbyc sie pajakow?
Wanna asymetryczna Koło / Pool-Spa
przedpokojo-kuchnia lub kuchnio-przedpokój