imieniny...

1. Data: 2007-05-21 23:30:57

Temat: imieniny...
Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3 Stanislawow zalegle odbyly sie wczoraj...
menu stworzylem prawie polskie...
20 osob a tylko dwie do pomocy...
przystawki: sledzie w smietanie pasztet w galarecie szparagi...
zupa: rosol 3 miesa domowy makaron...
danie glowne: zrazy zawijane ziemniaki mlode / kasza kus kus...
salata po polsku na slodko ze smietana / salata z sosem vinegree /
buraczki po mojemu / pomidory z cebulka i oliwa...
kapusta mloda zasmazana okraszona boczkiem...
kulebiak ze szpinakowo-serowym farszem...
deser: tort pijany biszkoptowy / na tym samym spodzie biszkoptowym
truskawki na nawierzchni budyniowej oblane galeretka...
lody z bita smietna...
pol butelki wodki...
3 butelki wina...
1 koniak kawa herbata...
w przerwach kwas chlebowy...
calosc od 15 do 22...

2. Data: 2007-05-21 23:46:31

Temat: Re: imieniny...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):
> [...]
> deser: tort pijany biszkoptowy / na tym samym spodzie biszkoptowym
> truskawki na nawierzchni budyniowej oblane galeretka...

A od 16 - co jedliście?
:P
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

3. Data: 2007-05-22 00:22:07

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> A od 16 - co jedliście?
> :P
hehe
ale strasznie sie narobilismy...
stad sie chwale...
ale nastepnym razem wynajmiemy kogos jeszcze do pomocy...
Mars

4. Data: 2007-05-22 05:53:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):
> [...]
(...)

> hehe
> ale strasznie sie narobilismy...
> stad sie chwale...
> ale nastepnym razem wynajmiemy kogos jeszcze do pomocy...
> Mars

Żartowałam - bardzo ładne menu, naprawdę. Poza tym kuskusem - naprawdę
polskie :-)

5. Data: 2007-05-22 09:44:35

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <m...@g...pl> wrote in message

> 20 osob pol butelki wodki...

No to nieźle daliście w palnik :D

A.

6. Data: 2007-05-22 10:35:00

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> deser: tort pijany biszkoptowy / na tym samym spodzie biszkoptowym
> truskawki na nawierzchni budyniowej oblane galeretka...

Mniam... Tylko dałbym kaszę naszą zamiast kuskusa.

Nastepnym razem możesz mnie zaprosić :) Obiecuje wódki nie tykać.

DJD

7. Data: 2007-05-22 10:55:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@g...com> wrote in message
> Użytkownik "Marsjasz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mniam... Tylko dałbym kaszę naszą zamiast kuskusa.
>
> Nastepnym razem możesz mnie zaprosić :) Obiecuje wódki nie tykać.
>
> DJD

Możesz przynieść ze sobą.... krzynkę...

Biała zupa pomidorowa
w jakiej cenie ?