infekcjaaaa :(

1. Data: 2003-10-29 09:18:07

Temat: infekcjaaaa :(
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj paskudnie się czuję: bół głowy, wszystkich członków, katar,
kaszel, gorączka, dreszcze. Problem w tym, że absolutnie nie mogę isć
sobie po zwolnienie i poleżeć ze trzy dni, choć marzy mi się to bardzo,
muszę funkcjonowac w pracy na pełnych obrotach i przy tym w miarę
estetycznie wygladać. Leczę się następująco: aspiryna, tabcin, wit. c w
duzych dawkach i cirrus. Pytanie: jak często mogę sobie dawkować tabcin
i cirrus, by tej pseudoefedryny, która bardzo mi pomaga na obrzydły
katar i łzawienie, nie przedawkować?
A moze inne sugestie skutecznego i szybkiego postawienia się na nogi?
Niestety, łóżeczko stanowczo odpada.

--
pa, Basia

2. Data: 2003-10-29 09:24:21

Temat: Re: infekcjaaaa :(
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bno0ka$5s5$...@i...gazeta.pl,
BasiaBjk <b...@q...pl>:

> [...]
> dawkować tabcin i cirrus, by tej pseudoefedryny, która bardzo mi
> pomaga na obrzydły katar i łzawienie, nie przedawkować?

Nie przesadzaj z tymi roznymi preparatami naraz. Albo bierz oddzielnie to co
Ci znosi objawy, albo wez jeden zlozony, ale starannie dobrany wedlug
objawow w dawce zalecanej.

Oprocz problemu dublowania pseudoefedryny - nie powinnas raczej przyjmowac
jednoczesnie aspiryny i tabcinu, bo w tym drugim jest paracetamol. Nie
zaleca sie jednoczesnego podawania aspiryny i paracetamolu, bo stosunek
skutecznosci do efektow ubocznych staje sie mniej korzystny. Lepiej wziac
odpowiednia dawke jednego z tych preparatow.

--
Robert

3. Data: 2003-10-29 09:35:25

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert napisał:

> [...]
> skutecznosci do efektow ubocznych staje sie mniej korzystny. Lepiej wziac
> odpowiednia dawke jednego z tych preparatow.

Czyli np cirrusu więcej plus aspiryna, a tabcin sio?
dzięki, spróbuję,
--
pa, Basia

4. Data: 2003-10-29 09:41:44

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bno1kp$9b3$...@i...gazeta.pl,
BasiaBjk <b...@q...pl>:
> Użytkownik Robert napisał:

> Czyli np cirrusu więcej plus aspiryna, a tabcin sio?
> dzięki, spróbuję,

Tak mysle. W cirrusie masz juz antyhistamine (cetryzyne), ktora pomaga Ci na
lzawienie, oraz pseudoefedryne, ktora obkurcza blony sluzowe nosa (zatkany
nos, uczucie "spuchniecia").

Co do wyboru aspiryna versus paracetamol, to o ile dobrze tolerujesz obydwa,
wyprobuj, ktory z nich Ci lepiej znosi objawy. Aspiryna ma silniejsze
dzialanie p-zapalne. O ile nie masz choroby wrzodowej, to aspiryna powinna
byc lepsza.

Tylko uwazaj, zeby pocac sie nie przechladzac spoconej skory.

Zdrowia zycze!

--
Robert

5. Data: 2003-10-29 15:40:53

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przesadzasz z nadmiarem leków- ale o tym już pisał Robert
możesz dorzucić rutinoscorbin plus (zawiera przeciwwirusowy cynk), jeżówkę
(echinacea) i ewentualnie czosnek

6. Data: 2003-10-29 21:50:35

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna napisał:
> przesadzasz z nadmiarem leków- ale o tym już pisał Robert

Zredukowałam po poście Roberta- bez tabcinu teraz.

> możesz dorzucić rutinoscorbin plus (zawiera przeciwwirusowy cynk), jeżówkę
> (echinacea)

to jednak było za mało? ;)

i ewentualnie czosnek
odpada, pracuję z ludźmi, ale na noc jak najbardziej. Najchętniej to nie
wyłaziłabym z łózka do soboty, ale się nie da :(

Dzięki, już chyba lepiej...
--
pa, Basia

7. Data: 2003-10-29 22:04:31

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bnpcn2$q6n$...@i...gazeta.pl,
BasiaBjk <b...@q...pl>:

> Zredukowałam po poście Roberta- bez tabcinu teraz.

Zapomnialem wspomniec jeszcze o aspekcie ekonomicznym - tez jest taniej
sobie poskladac leki niz kupowac preparaty zlozone z reklam TV.

> to jednak było za mało? ;)

Justyna pisala o nadmiarze lekow, a to placebo ;) Nie no, zartuje, nie do
konca :))

> i ewentualnie czosnek
> odpada, pracuję z ludźmi, ale na noc jak najbardziej.
Tak myslalem wlasnie, ze czosnek odpada. Gratuluje, jesli do rana mija
zapach ;)

> Dzięki, już chyba lepiej...
I tak trzymac :)

--
Robert

8. Data: 2003-10-29 22:10:35

Od: "eDwin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i ewentualnie czosnek
> odpada, pracuję z ludźmi, ale na noc jak najbardziej. Najchętniej to nie
> wyłaziłabym z łózka do soboty, ale się nie da :(

Ale taka zupka czosnkowa na noc to coś pysznego. Mnie od razu pomaga...
Innym - nie za bardzo;-(

Pozdr
eDwin

9. Data: 2003-10-30 08:53:06

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jednak było za mało? ;)

nie. dotychczas stosowane przez ciebie leki działały tylko objawowo.
natomiast cynk, echinacea pomagają układowi odpornościowemu uporać się z
infekcją.

jakie badania krwi - cukrzyca
Bola mnie plecy
ciezka choroba
Kodeina - uzaleznienie
obliczenia rozproszone w Internecie w sluzbie medycyny