inhalacje

1. Data: 2004-05-30 19:05:25

Temat: inhalacje
Od: "Alfons Stelmach" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Panstwa

Mam problem. Od dwóch dni czuję, ze jestem chory. Przy głębszych wdechach
bolą mnie całe płuca. Poza tym zacząłem kasłać dość solidnie. Od czasu do
czasu wykasłuję jasno zieloną wydzielinę, ponadto mam lekką gorączkę (37 z
małym hakiem). I wiem co mi pomóc może. Pamiętam, że kiedyś (jak pacholęciem
byłem) mama robiła mi inhalacje. Gar, w garze jakiś wywar, ręcznik na głowę
i zaciągamy się. Myślę, że jest jasne co mam na myśli. Teraz chętnie bym
taką kurację zastosował sam wobec własnej osoby. Problem w tym, że nie
pamiętam składników w/w wywaru. Co tam wrzucić, w jakiej kolejności i o czym
powinienem jeszcze wiedzieć - oto pytanie jakie chciałbym zadać.

I kwestia druga. Od mniej więcej dwóch lat obserwuję takie zjawisko - jestem
zdrów jak ryba (jeszcze tylko zerwę z paleniem tytoniu), nic mi nie dolega
ale co dzień rano po przebudzeniu 1 - 1,5 godz. mam katar. Nos zatkany, co
chwila muszę dmuchać. Po pewnym czasie przechodzi i do wieczora mam spokój.
Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Do lekarza chętnie bym się wybrał,
ale natężenie obowiązków zawodowych mi nie pozwala.

Z poważaniem

Alfons Stelmach