[inne] Tkaniny - pytanie do poznanianek

1. Data: 2005-06-17 07:22:35

Temat: [inne] Tkaniny - pytanie do poznanianek
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Poznaniu mozna tanio kupic tiul?

--
Moolinea
----------------------------

2. Data: 2005-06-17 20:42:53

Temat: Re: [inne] Tkaniny - pytanie do poznanianek
Od: "Tryba" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Poznaniu mozna tanio kupic tiul?

> [...]

Ja zazwyczaj wszystkie tkaniny kupuję w Bławatku, a raczej w różnych
Bławatkach w Poznaniu. Tam chyba mają stosunkowo niedrogo. Może tam spróbujesz?

Pozdrawiam
Magda

3. Data: 2005-06-18 08:45:23

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zazwyczaj wszystkie tkaniny kupuję w Bławatku, a raczej w różnych
> Bławatkach w Poznaniu. Tam chyba mają stosunkowo niedrogo. Może tam
spróbujesz?

A możesz podac lokalizację chociaż jednego (chociazby ulicę)?
W Poznaniu mieszkam od niedawna i jeszcze nie za bardzo się orientuje.
Dziekuję i pozdrawiam
--
Moolinea
----------------------------

4. Data: 2005-06-18 16:00:57

Od: m...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> A możesz podac lokalizację chociaż jednego (chociazby ulicę)?
> W Poznaniu mieszkam od niedawna i jeszcze nie za bardzo się orientuje.
> [...]
Jeden jest na Górnej Wildzie. jakieś 100 m od skrzyżowania z Królowej Jadwigi
(to jest to skrzyżowanie również z Półwiejską, gdzie niedaleko jest Stary
Browar). Patrząc w stronę Wildy (stojąc plecami do Browaru) to po prawej
stronie.
Drugi jest na Głogowskiej, a przynajmniej jeszcze niedawno tam był. Gdzieś na
wyskości Rynku Łazarskiego.
Trzeci jest w okolicach Starego Rynku. Chyba jest tam największy wybór tkanin.
Na ul 23 lutego, róg z Zamkową lub Rynkową. Mylą mi się te ulice. Niedaleko
Masztalarskiej.

Pomyślnych zakupów ;-)

Magda

5. Data: 2005-06-20 09:56:06

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...fm napisał(a):

> Drugi jest na Głogowskiej, a przynajmniej jeszcze niedawno tam był. Gdzieś na
> wyskości Rynku Łazarskiego.

W tej okolicy po tej samej stronie Glogowskiej sa jeszcze co najmniej 2
sklepy z tkaninami.

th

poszukuję xxx mostek
[xxx, szydełko] można zerknąć