XXX Owalne serwety

1. Data: 2005-06-17 10:03:09

Temat: XXX Owalne serwety
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mi się wydaje, czy gdzieś widziałam w tym roku na wystawie jakieś
pisemko, gdzie na okładce była rozłożona owalna serweta - środek jakiś tam, a
brzeg z ananasków? W kioskach to nie pamiętają, a na stołach w przecenionych
pismach nie ma, a może już tylko śni mi się?
Olusia
[od starego owalnego stołu]

2. Data: 2005-06-17 10:31:30

Temat: Re: XXX Owalne serwety
Od: "Władysława-Dziunia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Burdzie 1/2005 - koronki szydełkowe- była owalna serwetka (właściwie
bieżnik) w ananaski.
Robiłam go z kordonka nr 10 i wyszedł mi ok 40x 85
Dziunia-Kwidzyn

3. Data: 2005-06-17 10:52:35

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W kioskach to nie pamiętają, a na stołach w przecenionych
> pismach nie ma, a może już tylko śni mi się?
> Olusia
> [od starego owalnego stołu]

Mam t e gazetke, to Sabrina. Zeskanuje Ci i wyslę, ale chyba
dopiero wieczorem.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

4. Data: 2005-06-20 15:37:33

Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brzeg z ananasków? W kioskach to nie pamiętają, a na stołach w
przecenionych
> pismach nie ma, a może już tylko śni mi się?

Owalna serweta była jeszcze na okładce Diana Robótki nr 3/2005 (nie mam tej
gazetki)

tes

5. Data: 2005-06-22 12:12:02

Od: "O" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska <m...@w...pl> napisał(a):

> W kioskach to nie pamiętają, a na stołach w przecenionych
> >
> Mam t e gazetke, to Sabrina. Zeskanuje Ci i wyslę, ale chyba
> [...]

[inne] Tkaniny - pytanie do poznanianek
poszukuję xxx mostek
[xxx, szydełko] można zerknąć
[Inne]Allegro