[szydełko, koraliki] Łódź tania włóczka

1. Data: 2005-06-17 11:04:08

Temat: [szydełko, koraliki] Łódź tania włóczka
Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne część tam zagląda ale ja dziś poszłam pierwszy raz do hurtowni
łódzkiego Arelanu. Na Rzgowskiej 17. Za 100gr motki czystego akrylu
zapłaciłam 3,60 za każdy. Kolory rewelacyjne, najmodniejsze pasele. Włóczka
Kocurek na szydełko i Kotek na druty. Poza tym akryl drapany po 47 zł za kg
i boucle za 50 zł/kg (w motkach po 50g). W tym samym miejscu kilka metrów
dalej jest hurtownia Topaz. Mają tam duże ilości sztucznej bizuterii. Po
przeliczeniu z bransoletek wychodziło po 2.50gr za koralik (1 cm
przezroczysty w różnych kolorach). Teoretycznie obsługują tylko hurtowników,
ale taki miły starszy pan (po 50tce) powiedział, ze może zrobić wyjątki :).
Koraliki były tego typu
http://www.koraliki.pl/sklep/pokaz_produkt.php?idpro
d=815 na oko 8mm.
Sprzedawane w bransoletce po 20 szt (50 gr za bransoletke, 10 bransoletek w
opakowaniu).
pozdrawiam
Mampka

2. Data: 2005-06-17 11:49:53

Temat: Re: [szydełko, koraliki] Łódź tania włóczka
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka wrote:
> [...]
> i boucle za 50 zł/kg (w motkach po 50g). W tym samym miejscu kilka metrów

Czy mozesz podac godziny otwarcia hurtowni (obu :) ). Czy sa czynne w
soboty?

pozdr
aga

3. Data: 2005-06-17 15:20:50

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super! Swietna informacja.

Czyli do Lodzi trzeba sie wybrac :-) i tak mialam taki zamiar.

Pozdrawiam,
stynka

4. Data: 2005-06-17 17:04:48

Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz podac godziny otwarcia hurtowni (obu :) ). Czy sa czynne w
> soboty?
>
> pozdr
> aga

Zdaje sie ze do 14.