inne pytanie

1. Data: 2003-09-13 11:04:22

Temat: Odp: inne pytanie
Od: "Mariola" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nina <n...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjsbek$m3h$...@a...news.tpi.pl...

> think a little. i jedno i drugie szkodzi, czyz nie? to dlaczego
porownanie
> ma byc zle? nie porownywalam sily szkodliwosci.
>
> nina

Nikt nie udowodnił szkodliwości farby do włosów. Co do papierosów to
faktycznie szkodliwosć jest udowodniona. A alkohol w małych ilościach nie
szkodzi, wręcz przeciwnie, lampka czerwonego wina do obiadu ma pozytywny
wpływ na serce.
Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2003-09-13 18:04:00

Temat: Re: inne pytanie
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

wiadomości

> Mi chodzi o to, ze chwilowo wypowiadaja sie na ten temat wlasnie osoby
> niezwiazane z medycyna, na zasadzie "bo slyszalam", a mnie interesuje
> dokladny mechanizm - co, jak, gdzie. Moze ktoras jest wlasnie w ciazy,
> pofatyguje sie do odpowiedniego lekarza i zapyta, jak to dokladnie jest?

Jak moja siostra wroci z wakacji to sie jej zapytam - jest lekarzem. Ale z
tego co pamietam to jak byla w ciazy to nie malowala wlosow w pierwszym
trymestrze ciazy. Pewnie byly przeprowadzone jakies badania skoro Ania
twierdzila ze farbowanie moze dziecku zaszkodzic. Tylko zastanawiam sie czy
producenci farb do wlosow dopusciliby do publikacji takich wynikow - "teoria
spiskowa" :))) Co do skladnikow farb to nie studiowalam dokladnie skladu ale
podejrzewam ze moga to byc jakies zwiazki metali ciezkich.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-09-13 18:09:14

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Uważam, że wpływ farby jest znacznie mniej negatywny na zdrowie
> dziecka, niz zanieczyszczenia powietrza i tony chemii zjadane
> codziennie w produktach spozywczych.

Ale chemia to przeciez nie tylko szkodliwe substancje ale takze ja, Ty, to
co jesz i oceniane przez nas kosmetyki, wiec litosci.
Joasia

1. Data: 2003-09-13 19:45:17

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości
<ciach farbowanie w ciazy>

> [...]
> spiskowa" :))) Co do skladnikow farb to nie studiowalam dokladnie skladu ale
> podejrzewam ze moga to byc jakies zwiazki metali ciezkich.

Dzieki ^_^ Ciekawie by bylo wiedziec - np czy to tylko w pierwszym
trymestrze, jakie zwiazki dokladnie szkodza (bo w koncu farby sa rozne)
etc. Co do "teorii spiskowej", to jakos np producenci hormonow nie
powstrzymali publikacji badan o zwiekszonej zachorowalnosci na raka po
terapii zastepczej...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-15 07:46:11

Temat: Re: Do Niny (OT)
Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem Kochana, że zawzięcie bronisz swoich racji, ale jedna prośba:
> mniej agresji i więcej otwartości na inne poglądy, bo to jest grupa
> dyskusyjna a nie forum dogmatów.

otwartosc na ine poglady? przeciez zadna z was nie przedstawila zadnego
uzasadnienia, a tylko krytyke mojego pogladu. i to do tego czesto krytyke
zjadliwa i uszczypliwa. przedstaw mi jakies argumenty, tylko rzeczowe i
racjonalne, a bede otwarta na inne poglady.

bye, nina

ps. na przyszlosc daruj sobie zwracanie sie do mnie per kochana.

szamon do włosow tlustych
fryzjer z fantazja -zielona góra?
chce malowac
KROSTKI POD PACHAMI