inteligencja emocjonalna

1. Data: 2001-03-25 12:08:08

Temat: inteligencja emocjonalna
Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

temat stary jak swiat, chociaz jak widze ostatnio
na grupie nie poruszany
poszukuje na necie miejsc z konkretnymi
informacjami nt. inteligencji emocjonalnej (IE)
wiem ze podstawa to altavista, wirtualna polska etc.
ale nie mam za bardzo czasu (modem) przedzierac sie
przez setki stron z reklamami ksiazek o IE (BTW -
ktora z ksiazek mozecie mi ew. polecic)

czy powstaly juz i czy sa dostepne testy
na IE (znalazlem gdzies info ze powstaja) ???

czy macie doswiadczenia z jakimis kursami IE ??
polecacie / nie polecacie ??

ZOMO

1. Data: 2001-03-25 16:18:50

Temat: Re: inteligencja emocjonalna
Od: kasa <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

niestety w polsce nie ma jeszcze z tego co wiem zadnych profesjonalnych
testow na temat IE stworzopnych przez naszych rodzimych badaczy ani
zadnych adaptacji. Mozesz jedynie czekac niedlugo ma cos sie pojawic.

1. Data: 2001-03-25 18:03:37

Od: "Agata" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezwzglednie polecam "Inteligencje emocjonalna" Daniela Colemana!!!!!! Na
dobry poczatek :) Pozdrawiam-Agata

1. Data: 2001-03-25 20:14:28

Od: "Pawel M." <l...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezwzglednie polecam "Inteligencje emocjonalna" Daniela Colemana!!!!!! Na
> dobry poczatek :) Pozdrawiam-Agata

Znaczy sie Golemana. Rzeczywiscie to dobra pozycja. Zreszta nawet na
psychologii maja to jako obowiazkowa lekture.

Pawel

1. Data: 2001-03-25 21:52:17

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"ZOMO" <f...@p...onet.pl> writes:

> temat stary jak swiat, chociaz jak widze ostatnio
> na grupie nie poruszany
> poszukuje na necie miejsc z konkretnymi
> informacjami nt. inteligencji emocjonalnej (IE)

Zacznij moze od ksiazki Daniela Golemana "Inteligencja emocjonalna".
Tam jest podana bibliografia na koncu ksiazki - konkretne nazwiska i
publikacje (zwykle w jezyku angielskim).

zacznij szukac od tego wlasnie - wrzuc owe informacje w google.com -
pewnie cos znajdziesz.

Co do programow jakie Goleman opisuje w tej ksiazce a ktore sa
stosowane w kilkuset szkolach w USA - chyba nic jeszcze takiego w
Polsce nie ma i obawiam sie ze niepredko bedzie :(

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-03-25 22:27:47

Od: "cypher" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOMO" <f...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości"
'

> czy macie doswiadczenia z jakimis kursami IE ??

"czy macie doswiadczenia z jakimis kursami
Internet Explorera" ;)))

--
< cypher[ek] >
x-files rulesss!!!

1. Data: 2001-03-25 23:12:22

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel M." wrote:
> Znaczy sie Golemana. Rzeczywiscie to dobra pozycja. Zreszta nawet na
> psychologii maja to jako obowiazkowa lekture.

Ale mam nadzieję, że jako przykład do pośmiania się?

Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

1. Data: 2001-03-26 05:37:31

Od: "Beata Guru" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
> Zacznij moze od ksiazki Daniela Golemana "Inteligencja emocjonalna".

Tam u was pełno takich. Słyszalaś o książce "jak zwiekszyć EQ... albo
coś w tym stylu ponoć jest taka książka

1. Data: 2001-03-26 15:24:42

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> temat stary jak swiat, chociaz jak widze ostatnio
> na grupie nie poruszany
> poszukuje na necie miejsc z konkretnymi
> informacjami nt. inteligencji emocjonalnej (IE)

osobiscie polecam tylko "Mozg emocjonalny"

> wiem ze podstawa to altavista, wirtualna polska etc.
> ale nie mam za bardzo czasu (modem) przedzierac sie
> przez setki stron z reklamami ksiazek o IE (BTW -
> ktora z ksiazek mozecie mi ew. polecic)

strata czasu

> czy powstaly juz i czy sa dostepne testy
> na IE (znalazlem gdzies info ze powstaja) ???
>
> czy macie doswiadczenia z jakimis kursami IE ??
> polecacie / nie polecacie ??

radzilbym nie uzywac, wygladaja na przygotowane przez
felczerow albo wterynarzy

> ZOMO

hmm. albo weteranow z tych oddzialow ....

uzywac na wlasne ryzyko ...

pozdrowienia
Darek

1. Data: 2001-03-28 22:49:43

Temat: Odp: inteligencja emocjonalna
Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3abf5f08$...@n...vogel.pl...

> osobiscie polecam tylko "Mozg emocjonalny"

to ksiazka ???
jakies szczegoly ?

ZOMO

Pierwszy polski prywatny SEX TELEFON !!! pl.sci.psychologia
Re: Do uzytkownikow grupy pl.sci.psychologia
psychologia rozwoju
Re: łzy...
Po znajomości