ja bede chwalic

1. Data: 2003-04-14 11:29:43

Temat: ja bede chwalic
Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Ja teraz mam zamiar pochwalic pare
rzeczy:

1. Szampon Joanna do wlosow przetluszczajacych sie
z rzepa. Cena u mnie 6.20. Jak kiedys wlosy
wytrzymywaly 1 dzien, to teraz wytrzymuja
dwa dni. Sa bardziej puszyste i dobrze sie ukladaja.

2. Maseczka do wlosow tez z Joanny "fitokeratyna".
Cena jakies 7 zet. Wyraznie czuje, ze wlosy sa mocniejsze
i juz nie mam teraz w zlewie pelno polamanych
koncowek. I juz nie wypadaja.

3. Tonik antybakteryjny Ziaji z serii Tin Tin.
Za 5.50 to ja sie czegos takiego nie spodziewalalm.
U mnie to dziala. A jak jeszcze dokupilam
zel do mycia twarzy z tej samej serii, to mnie to
na nogi powalilo.

4. Gabaczka celulozowa do mycia twarzy.
No cush... mnie sie podoba badzo, a
brzydkie czarne punkciki na moim nosku
przestaly byc widoczne i juz mnie tak nie wkurzaja.

5. Cos co mnie swoim dzialaniem zaskoczylo.
Krem z Garniera Skin naturals ochronny nawilzajacy
z wyciagiem z lopianu. Szybko sie wchlania.
Jest mily i lekki. Przestalam sie swiecic :)))).

6. Krem na noc z wit. A z Oriflame.
Zapach nie zachwyca. Jest dosyc ciezki.
Ale twarz jest wygladzona, i jest super
jak sobie czasem przesusze skore wieczorem.
Rano nie ma nawet sladu ze wieczoram
cos mi sie tam chcialo luszczyc :).

Tak mialam ochote sie tym podzielic,
bo to w sumie dzieku tej grupie
tak wzielam sie za siebie i znalazm pare fajnych rzeczy.
--
Bastet_Milo

1. Data: 2003-04-14 11:47:49

Temat: Re: ja bede chwalic
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trawa" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 4. Gabaczka celulozowa do mycia twarzy.

to ja mam pytanie odnośnie owej gąbeczki - gdzie sie to kupuje i ile
kosztuje?

Asia

1. Data: 2003-04-14 13:05:04

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> to ja mam pytanie odnośnie owej gąbeczki - gdzie sie to kupuje i ile
> kosztuje?

W sklepie chemicznym, albo zwykle drogeri,
nie wiem jak w wiekszych miastach,
ale u mnie tak jest.
Kosztuje takie cudo 1.10,
ale podejrzewam ze moga byc rozne ceny.
Male to takie plaskie, szybko nasiaka woda.
Wygodne, bardzo dokladnie myje twarz,
i ma wlasciwosci lekko scierajace stary naskorek.
Szybciej sie po tym kremy wchlaniaja, niz
gdyby sie twarz umylo raczka :-))

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space cowboy..."

1. Data: 2003-04-14 14:25:40

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trawa" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ave
>
> Ja teraz mam zamiar pochwalic pare
> rzeczy:

To ja tez pochwale.
1) olejek rycynowy polecany na grupie. Juz ponad miesac minal, odkad go
stosuje, i zobaczylam ze zdumieniem, ze miedzy "dotychczasowymi" rzesami
wyrasta sporo malych jeszcze rzesek. Ach, drzyjcie maskary! Jak mi firany
zgestnieja, to bedzie raj :) Hmmm, przyznam sie, ze dla kawalu iles tam razy
nanioslam go na brwii. Nie robcie tego!!! Musialam je "podciac" ;)))) i
porzadnie nad nimi popracowac, bo wygladalam jak wnuczka Brezniewa :))))

2) Slynne Petrole
Wlosy na pewno mi wzmocni, bo Seboradin takze wzmacnial, ale Petrole nie
smierdzi (przynajmniej mi nie smierdzi...) no i wlosy sa w dotyku sprezyste,
mocniejsze i lsnia :)

3) Krem przeciwzmarszczkowy z Daxa seria Sekrety urody. Baaaaaaaaardzo
przyjemny, relaksuje, odzywia, nadaje skorze ladny kolor, pieknie pachnie i
kosztuje 10 zl (no dobra, 10,50 zl :) )

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-14 14:50:37

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) olejek rycynowy polecany na grupie.

oooo... to ja też chcę... a gdzie to się kupuje?? i tak po prostu olejek
rycynowy to sie nazywa?? i ile kosztuje? ;))
z wiosną cieplutko pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź :))
K.

1. Data: 2003-04-14 15:18:25

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina W wrote:

> oooo... to ja też chcę... a gdzie to się kupuje?? i tak po prostu
> olejek rycynowy to sie nazywa?? i ile kosztuje? ;))

W każdej aptece. Buteleczka kosztuje 2 zł:)

btw Olej rycynowy to zasadniczo działa przeczyszczająco, więc ciekawe,
że tak nagle wzrosła jego sprzedaż;)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-14 15:22:40

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> [...]
> brwii. Nie robcie tego!!! Musialam je "podciac" ;)))) i porzadnie
> nad nimi popracowac, bo wygladalam jak wnuczka Brezniewa :))))

A ja właśnie dlatego po raz pierwszy go zastosowałam:) po tym, jak
kosmetyczka oskubała mnie jak kurę z pierza;)

> 3) Krem przeciwzmarszczkowy z Daxa seria Sekrety urody.

I obie maseczki z tejże serii. Coś niesamowitego:)))

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-14 17:52:52

Temat: Odp: ja bede chwalic
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup

> 3) Krem przeciwzmarszczkowy z Daxa seria Sekrety urody. Baaaaaaaaardzo
> przyjemny, relaksuje, odzywia, nadaje skorze ladny kolor, pieknie pachnie
> kosztuje 10 zl (no dobra, 10,50 zl :) )

Kupilam, ale jak na razie stosuje nieregularnie - na noc ciagle jakimis
probkami sie maze :-) Skoro jednak tak twierdzisz, musze zaczac uzywac
regularnie :-)
Ale kolor ma niezachecajacy, przyznasz :-)

Gosia

1. Data: 2003-04-15 07:02:19

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości
> Ale kolor ma niezachecajacy, przyznasz :-)

No, takie zoltko :) Ale zapach piekny :)) I bardzo przyjemnie dziala na
skore. A zastosowany po maseczce z mineralami....mniam!

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 10:39:56

Od: "Agnieszka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób nakładacie go na rzęsy?? Próbowałam już różnych spsobów ale
zawsze cała twarz jest w nim:(
pozdr. - agnieszka

Full"n soft czy coś takiego...
FotoRanking - ogłoszenia i oferty fotomodelek, fotografów, agencji...
Kiedy malujecie paznokcie?
Gdzie w Katowicach Marizia?
[ot] Pytanie o Look