jaja marnowena

1. Data: 2001-09-07 08:35:51

Temat: jaja marnowena
Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bedac w angli widzialem jajka marnowane w slojach
czy ktos wie jak takie cudo przyzadzic?

przemek

1. Data: 2001-09-07 08:37:40

Temat: Re: jaja marnowena
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> bedac w angli widzialem jajka marnowane w slojach
> czy ktos wie jak takie cudo przyzadzic?

dlaczego uwazasz, ze byly marnowane;-)))

Basia

1. Data: 2001-09-07 09:15:52

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie lubie... Ale... 3 tuziny jajek ugotowanych na twardo, 2 lyzki cukru,
1 lyzka soli, 2 lyzeczki gorczycy, 6 lisci laurowych, 5-6 ziaren pieprzu, 6
chili i wystarczajaco octu aby przykryc jajka. Gotowac przyprawy w dwoch
szklankach octu przez 5 minut. Wlozyc jaja do sloikow (chociaz powinien to
byc 1-2 galonowy sloj), zalac octem z przyprawami i wypelnic sloje
pozostalym octem. Pozostawic w temperaturze pokojowej na 24 godziny, a potem
do lodowki. Gotowe do jedzenia po 10 dniach. Do wyrzucenia 2 miesiace po
otworzeniu sloika :-)

Mozna dodac tez cebule, czosnek, papryke habenero, marchewke, buraki, itd...

Smacznego...

Setsuna.

1. Data: 2001-09-07 09:20:10

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

DUH... :-) Jajka nalezy obrac przez wrzuceniem do sloja...

I powinnam ostrzec, ze bedzie raczej smierdzialo podczas przygotowywania
tego przysmaku...

S.

1. Data: 2001-09-07 11:05:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>chili i wystarczajaco octu aby przykryc jajka. Gotowac przyprawy w dwoch
>szklankach octu przez 5 minut. Wlozyc jaja do sloikow
nic dodac nic ujac...orzechy wloskie, ktore przywiozlam na
sprobowanie (tzn orzechy niedojrzale w occie) nie staly sie
przebojem, jaj w tej roli tez nie widze...najlepsze sa male
cebulki (kiedys robilam DUZO)
I buraczki.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-07 12:42:04

Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki

Lazanki
śledzie-co z nich zrobić?
szarlotka
Sklepy w Warszawie
Pomidor i kukurydza na Uczcie Wegetarianskiej (uczta.vege.pl)