jak czyścić elementy kuchenki?

1. Data: 2003-06-17 18:25:22

Temat: jak czyścić elementy kuchenki?
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na myśli te czarne elementy, na których stoją garnki na kuchence
gazowej. Coś mi świta, że je można w czymś moczyć (soda, ocet,...).

Ewa

1. Data: 2003-06-17 22:16:08

Temat: Re: jak czyścić elementy kuchenki?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam na myśli te czarne elementy, na których stoją garnki na kuchence
> gazowej. Coś mi świta, że je można w czymś moczyć (soda, ocet,...).
>
> Ewa

Witam ! Kilka lat temu ktoś mnie namówił do kupna środka Oven Cleaner firmy
Amway . Mam go do dziś i muszę przyznać , że jast bardzo dobry /smarujesz
pędzelkiem elementy i po pół godzinie spłukujesz wodą - efekt murowany/ .
Polecam również płyn do mycia naczyń /wystarcza na półtora
roku/. Ps. Chyba niechcący zrobiłam tej firmie reklamę.

1. Data: 2003-06-18 12:20:45

Od: "balonik75" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tam w pracy do czyszczenia pieców uzywam domestos. polecam, a jeszcze
lepiej wymieszać z ludwikiem. ale uwaga na ręce, najlepiej w rekawicach to
robić. po tym zabiegu piec cukierniczy wygląda jak nowy, a przed
zabiegiem...... no nie powiem jak wygląda, bo lipa się przyznać. ale polecam
domestos. przecież to żywy chlor! a co!
balonik75

1. Data: 2003-06-18 13:34:43

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

balonik75 wrote:
> [...]
> robić. po tym zabiegu piec cukierniczy wygląda jak nowy, a przed
> zabiegiem...... no nie powiem jak wygląda, bo lipa się przyznać. ale polecam

ja sie zastanawiam, czy pewne "walory" domestosa nie przedostaja sie do
zywnosci....
nie uzywam domestosa, wiec nie wiem jakiego dokladnie srodka uzywasz, ani
czy nadajesie on do takich celow

przy okazji: ja chwale sobie yplon - i mleczko do czyszczenia, i proszek i
nawet wc-kaczke :)
mleczko slicznie czysci rowniez te czarne elementy kuchenki.

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-06-19 13:36:19

Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio kupilem "owen cleaner" firmy Yplon, ladnie sciaga brud, szczegolnie
ten zaschly wstretny tluszcz ...

Wiktor

1. Data: 2003-06-19 18:29:11

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Mam na myśli te czarne elementy, na których stoją garnki na kuchence
> gazowej. Coś mi świta, że je można w czymś moczyć (soda, ocet,...).

Ja mam to "coś" w jednej części i bardzo trudno mi się to szoruje (dlatego
myślałam o moczeniu (w wannie). A jak mi rozpuści się wanna?

Ewa

ksiazka kucharska
[ot] Ksiazka
Szybkowar - gdzie kupic?
Watrobka do smarowania chleba ? ma ktos przepis ...
kwiat bzu w ciescie