Piwo w proszku

1. Data: 2003-06-17 18:23:03

Temat: Piwo w proszku
Od: "radar" <_sara_@_post.pl_> szukaj wiadomości tego autora

W Geant (Korona-Wrocław) można kupić wśród artykułów promocyjnych ciężkie
puszki z piwem (w proszku) do "samodzielnego montażu" (wydajność
opakowania - 21 litrów). Co prawda mi wystarczają zwykle o wiele mniejsze
ilości ale ciekawość mnie zżera co może z tego "magicznego" proszku powstać.
Wyczytałem na puszce, że zawiera saszetkę z 7g drożdży, więc pewnie trzeba
zrobić całość za jednym zamachem. Cena 39,99; import.

pozdrawiam serdecznie

p.s. uwaga na crosspost!

--
niegazowany produkowany na naturalnej wodzie źródlanej, słodzony sucrativem master,
skład: kwas cytrynowy - regulator kwasowości, aromaty identyczne z naturlanymi,

1. Data: 2003-06-17 21:04:57

Temat: Re: Piwo w proszku
Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radar" <_sara_@_post.pl_> napisał w wiadomości
> W Geant (Korona-Wrocław) można kupić wśród artykułów promocyjnych ciężkie
[...............]
> zrobić całość za jednym zamachem. Cena 39,99; import.
>
> pozdrawiam serdecznie

Storonka dla amatorów samodzielnego _warzenia_ browca, tam pełana instrukcja
co i jak należy _warzyć_ aby otrzymać
pyszną warkę.
http://browamator.pl/

Krzysztof

1. Data: 2003-06-17 21:12:04

Od: "radar" <_sara_@_post.pl_> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> instrukcja co i jak należy warzyć aby otrzymać

dziękuję za link, jednak waląc się w pierś z głupoty informuję, że
ortografów się nie wypomina

--
radar

1. Data: 2003-06-17 21:33:11

Od: "Marcin" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dziękuję za link, jednak waląc się w pierś z głupoty informuję, że
> ortografów się nie wypomina

a interpunkcje?

jak czyścić elementy kuchenki?
ksiazka kucharska
[ot] Ksiazka
Szybkowar - gdzie kupic?
Watrobka do smarowania chleba ? ma ktos przepis ...