ksiazka kucharska

1. Data: 2003-06-17 16:12:56

Temat: ksiazka kucharska
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie zapytanie o ksiazke kucharska
jaka byscie polecili, zeby bylo w niej duzo rzeczy bezmiesnych i malo
tlustych ?
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-19 20:01:52

Temat: Re: ksiazka kucharska
Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cala masa a najlpiej wez sobie serwis puszka w necie. Po polsku i pyszne
Czarek

1. Data: 2003-06-19 21:53:04

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

w necie to wiem ze jest mnostwo
ale mnie chodzi o jakas papierowa
z duza iloscia przepisow.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-20 10:18:58

Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> w necie to wiem ze jest mnostwo
> ale mnie chodzi o jakas papierowa
> z duza iloscia przepisow.
> Pozdrawiam
> K.

To najlepiej jest sobie zrobić taką samemu: zeszyt/segregator z przegródkami
alfabetycznymi, bądź tematycznymi i pisywać/wklejać przepisy wycięte z garet
lub wyproszone od znajomych.
To jest najlepsze rozwiązanie, bo będziesz tam miała tylko to co lubisz. A
jeśli czegoś Ci zabraknie to wtedy znaleść w internecie, wydrukować i
wkleić.

P.S. Dobra rada: Najlepiej jest najpierw wypróbować przepis, a dopiero potem
go dołączać, bo jeśli okaże się niesmaczne, to nie będzie niepotrzebnie
zajmowało miejsca.

1. Data: 2003-06-20 10:28:41

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko widzisz chcialam to komus podarowac :-)
Podrawiam
K.

1. Data: 2003-06-20 11:31:16

Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> tylko widzisz chcialam to komus podarowac :-)
> Podrawiam
> K.
Jeśli tak to nie mam pomysłu, bo ja korzystam właśnie z czegoś takiego.

1. Data: 2003-06-20 16:45:02

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa napisal(a):

>Mam takie zapytanie o ksiazke kucharska
>jaka byscie polecili, zeby bylo w niej duzo rzeczy bezmiesnych i malo
>tlustych ?

Dlaczego bezmiesnych i malotlustych?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-20 16:51:49

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dlaczego bezmiesnych i malotlustych?

bo chce to sprawic mojej babci :-)
bo nie ma pomyslow co gotowac ani sobie - muszą być lekkostrawne, ani
dziadkowi bo on nie moze jesc za duzo bialka :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-21 07:23:25

Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>K.
>
>Poszukaj w antykwariatach albo na allegro ksiazki dwoch wegierskich autorek (
nie mam pod reka, sorry) pt " Gotujmy smacznie i zdrowo" wydanej 15 - 20 lat
temu.Okladdka granatowa, na niej przekreslona swinka.
Mnostwo potraw z warzyw, troche ryb, troche macznych. Wklety samlec, duzo
oleju i w ogola fantastyczna, sama sporo z niej korzystam.Qd
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-22 11:42:57

Od: "rzepa15" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupilem ksiazke wydawnictwa Reader's Digest "Kuchnia polska", jest
rewelacyjna i nie sugeruj sie tytulem bo jest w niej prawie wszystko.
Kosztuje 100zl, ale firma Reader's Digest jest tak mila ze rozkalda splate
na trzy raty. Polecam!
Marcin

> [...]
> Witam
> Mam takie zapytanie o ksiazke kucharska
> jaka byscie polecili, zeby bylo w niej duzo rzeczy bezmiesnych i malo

[ot] Ksiazka
Szybkowar - gdzie kupic?
Watrobka do smarowania chleba ? ma ktos przepis ...
kwiat bzu w ciescie
Nowa z wkupnym:)