jak mieć dobre EEG?

1. Data: 2004-09-20 14:50:28

Temat: jak mieć dobre EEG?
Od: "Lunak" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
ostatnio bylem na EEG, no i wyszlo mi troche nie tak, w kazdym razie mozna
sie bylo o cos przyczepic.
Nie bylo by w tym nic zlego gdyby nie chodzilo o badania na skoki ze
spadochronem (dobrze ze robilem to badanie wczesniej, bo bym juz pozwolenia
nie dostal). Pani doktor powiedziala ze praktycznie jesli nigdy nie mialem
problemow z glowa to nie stanie mi sie nic zlego, ale poniewaz wynik badania
jest archiwizowany, prawdopodobnie nie zostalbym do skokow dopuszczony
(moglbym zemdlec podobno). W zyciu nie zemdlalem, na wysokosciach juz bylem
niejednokrotnie i bardzo dobrze sie czulem, w malych i w duzych samolotach,
wiec nie sadze zeby cokolwiek mi sie moglo stac... wydaje mi sie ze to
bardziej formalny niz faktyczny problem.

Pytanie; jak mozna wplynac na EEG (pani Doktor powiedziala mi ze przed
badaniem moge zjesc troche glukozy, wyspac sie - to pomoze). Cos jeszcze?
Bede wdzieczny za pomoc. I nie mowcie ze to nieetyczne ani nie
przestrzegajcie - mam 29 lat, wiem czego chce i biore za to
odpowiedzialnosc.

pozdrawiam,
lunak

2. Data: 2004-09-20 16:19:09

Temat: Re: jak mieć dobre EEG?
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lunak wrote:

> witam,
> ostatnio bylem na EEG, no i wyszlo mi troche nie tak, w kazdym razie mozna
> sie bylo o cos przyczepic.

U części zdrowych osób występują nieprawidłowości w zapisie EEG.
Analogicznie w przypadku prawidłowego zapisu, może on dotyczyć osoby u
której jednak toczy się jakiś proces chorobowy. Czy w związku z tym
można na podstawie samego EEG (gdy w wywiadzie i innych badaniach
wszystko ok) można kogoś wykluczyć versus zakwalifikować do uprawiania
jakiegoś sportu? Troszkę mnie to dziwi.

[ciach]

> Pytanie; jak mozna wplynac na EEG (pani Doktor powiedziala mi ze przed
> badaniem moge zjesc troche glukozy, wyspac sie - to pomoze). Cos jeszcze?

przede wszystkim na spokojnie podejść do tego badania. Jak będziesz
niespokojny to może to w jakiś sposób wpłynąć na miarodajność wyniku.

> Bede wdzieczny za pomoc. I nie mowcie ze to nieetyczne ani nie
> przestrzegajcie - mam 29 lat, wiem czego chce i biore za to
> odpowiedzialnosc.

A wytłumaczono Ci może czego dotyczyły te nieprawidłowości w zapisie? Bo
może się jednak okazać, że (mimo iż u stosunkowo dużej grupy zdrowych
osób zapis może być nieprawidłowy) warto jednak podrążyć temat.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

badanie moczu
co zażywać poradzcie
Borelioza - prosba o pomoc
Podpiwek a zdrowie