jak nazwac niedobór KOFEINY???

1. Data: 2005-06-30 21:35:53

Temat: jak nazwac niedobór KOFEINY???
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Może to średni pomysł, żeby wysyłać tego posta na tą grupę.
Piszę esej z elementami fikcji. :)
Jeden z moich bohaterów - uzależniony od kawy - ... no chcialabym go jakos
"dobic".

Wiec. No w kazdym razie, :) przejde do konkretów:

Jak byście nazwali quasi-medycznie stan niedoboru kofeiny u osoby
uzaleznionej od kawy-a wlasciwie od kofeiny bo to ona uzależnia. Może jest
taka osoba?
Wiem, ze to jest po prostu stan typowy przy odstawieniu czynniki
uczulającego, ale.. zależałoby mi na jakiejś konkretnej/kofeinowej nazwie.

Dzieki za pomoc (z gory) i za wyrozumialosc

Lamia_

--
"Piekne kobiety zostawmy mezczyznom bez wyobrazni"

2. Data: 2005-06-30 21:55:38

Temat: Re: jak nazwac niedobór KOFEINY???
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

lamia_ napisał(a):

> [...]
> uczulającego, ale.. zależałoby mi na jakiejś konkretnej/kofeinowej nazwie.
>
> Dzieki za pomoc (z gory) i za wyrozumialosc

hipokofeinoza ;)

( nie mylić z hiper-) :D

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

niedowład?
Powiększona śledziona u 3-latka
Dentysta w Krakowie
Wniosek na import bezpośredni - skąd wziąć ?
Ciemne plamki w polu widzenia