jak obrac papryke?

1. Data: 2003-10-17 20:45:54

Temat: jak obrac papryke?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie?
wiem ze wkłada sie do nagrzanego piekarnika .na ile minut i ile stopni ma
miec piekarnik
pzdr.
p.

1. Data: 2003-10-18 15:19:04

Temat: Re: jak obrac papryke?
Od: <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wkładam na 20 minut, temp.180 stopni. Koniecznie posmarować olejem bo się
przypali. Powodzenia Ela

1. Data: 2003-10-19 00:53:17

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@a...waw.pl wrote:

> Ja wkładam na 20 minut, temp.180 stopni. Koniecznie posmarować olejem bo się
> przypali. Powodzenia Ela

Papryka powinna sie przypalic, inaczej skora latwo nie zejdzie. Rozciac
papryke wzdluz, usunac gniazda nasienne, ulozyc na blasze skora do gory,
wsunac pod opiekacz i pilnowac. Po kilku minutach gdy na papryce
wystapia czarne placki tu i owdzie, wyjac z pieca, przykryc folia, zeby
sie zaparzyla. Gdy ostygnie, skora zejdzie latwo razem z przypalonymi
piegami. Mozna wtedy papryke skonsumowac jak jest, lub wlozyc do sloi i
zapasteryzowac, lub zalac oliwa w slojach i wlozyc do lodowki.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-10-19 04:00:59

Od: "Lama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piegami. Mozna wtedy papryke skonsumowac jak jest, lub wlozyc do sloi i
> zapasteryzowac, lub zalac oliwa w slojach i wlozyc do lodowki.

A jeżeli chce się obrać ze skórki całą, bez rozkrawania, żeby potem nadziać?
Chyba można podobnie, prawda?

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-10-19 09:27:51

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po kilku minutach gdy na papryce
> wystapia czarne placki tu i owdzie, wyjac z pieca, przykryc folia, zeby
> sie zaparzyla. Gdy ostygnie, skora zejdzie latwo razem z przypalonymi
> piegami.

Chyba musze sprobowac Twojej metody,bo jak dotad po wykonaniu kilkunastu
roznych doswiadczen doszedlem jedynie do wniosku,ze chyba tylko niektore
papryki dadza sie obrac :))
A probowalem juz metody Maklowicza -pieczenie nad ogniem, sparzanie
wrzatkiem(az do zagotowania ;)) obierania obieraczka do ziemniakow(notabene
skuteczna na pomidory!)
Chyba czas na leczo :))

Artur Z

1. Data: 2003-10-19 13:13:38

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
> wystapia czarne placki tu i owdzie, wyjac z pieca, przykryc folia, zeby
> sie zaparzyla. Gdy ostygnie, skora zejdzie latwo razem z przypalonymi

robie tak samo jak ty, ale po wyjeciu z piekarnika wrzucam na chwile do
worka foliowego i i zamykam go, po takim 'sparowaniu' jeszcze lepiej
schodzi :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-19 14:52:10

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

wiku wrote:

> robie tak samo jak ty, ale po wyjeciu z piekarnika wrzucam na chwile do
> worka foliowego i i zamykam go, po takim 'sparowaniu' jeszcze lepiej
> schodzi :)
> wiku

Czasem tez przykrywam folia plastikowa, i bardzo dobrze dziala.
MB

1. Data: 2003-10-19 14:53:00

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Lama wrote:

> A jeżeli chce się obrać ze skórki całą, bez rozkrawania, żeby potem nadziać?
> Chyba można podobnie, prawda?
>
> Pozdrawiam
> Lama

Tak, przypuszczam, ze tez bedzie dobrze, bedziesz musiala ja odwrocic po
pewnym czasie.
MB

flaki -> kiszka ziemniaczana
co to za przepis?
francuskie żarcie, trochę OT
drink z limonek?
Lasagne-ile zrobic ciasta do formy 25x35 lub naczynia żaroodpornego o srednicy 24 cm?