jak pozbyc sie bluszczu

1. Data: 2007-08-08 17:27:12

Temat: jak pozbyc sie bluszczu
Od: "siano" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym pozbyc sie bluszczu ktory uporczywie rosnie mi za oknem i pelno w
nim robali ... jak jest skuteczny srodek zeby sie go pozbyc na zawsze ? :)

2. Data: 2007-08-08 18:56:24

Temat: Re: jak pozbyc sie bluszczu
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym pozbyc sie bluszczu ktory uporczywie rosnie mi za oknem i pelno w
> nim robali ... jak jest skuteczny srodek zeby sie go pozbyc na zawsze ? :)

Ogień. Podobno kto pije i pali, to nie ma robali.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2007-08-08 20:31:19

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

siano napisał(a):
> chcialbym pozbyc sie bluszczu ktory uporczywie rosnie mi za oknem i pelno w
> nim robali ... jak jest skuteczny srodek zeby sie go pozbyc na zawsze ? :)

Błąd.
To *najzdrowsza* roślina pod słońcem.
Pochłania wszelkie zanieczyszczenia, które jak ją wytniesz to sam
będziesz pochłaniac.
Wykop i przywieź do mnie, przyjmę każdą ilość.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2007-08-08 21:04:35

Od: "siano" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak tak bardzo chcesz to zapraszam mozesz sobie wziasc caly :)
moze i pochlania zanieczyszczenia ale denerwuje mnie robactwo ktore wchodzi
mi przez okno z tego bluszczu ;/

5. Data: 2007-08-08 21:41:36

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

siano wrote:
> jak tak bardzo chcesz to zapraszam mozesz sobie wziasc caly :)
> moze i pochlania zanieczyszczenia ale denerwuje mnie robactwo ktore
> wchodzi mi przez okno z tego bluszczu ;/

ale za to jakie czyste te robale i jakie zdrowe!
moon

--
Jump!
[evh]

6. Data: 2007-08-09 12:54:52

Od: kdk <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siano pisze:
> jak tak bardzo chcesz to zapraszam mozesz sobie wziasc caly :)
> moze i pochlania zanieczyszczenia ale denerwuje mnie robactwo ktore wchodzi
> mi przez okno z tego bluszczu ;/

Załóż akwarium lub kup jakiegoś gada - będziesz miał darmowy pokarm
przez pół roku.

--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/akwaria_3.html

7. Data: 2007-08-10 15:41:47

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siano" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> chcialbym pozbyc sie bluszczu ktory uporczywie rosnie mi za oknem i pelno
> w nim robali ... jak jest skuteczny srodek zeby sie go pozbyc na zawsze ?
> :)

Czyj jest ten bluszcz? Twoj? Jesli nie, to pogadaj z wlascicielem na temat
przyciecia go np.
Robaki znajda sobie inne dojscie do Ciebie, z bluszczem czy bez ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: czy tak w ogole watek jest na temat Hedera helix czy winobluszczu?

8. Data: 2007-08-10 20:38:10

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siano napisał(a):
> jak tak bardzo chcesz to zapraszam mozesz sobie wziasc caly :)
> moze i pochlania zanieczyszczenia ale denerwuje mnie robactwo ktore wchodzi
> mi przez okno z tego bluszczu ;/

a skad jestes to tez bym sobie kawalek wykopala?

wierzba płacząca
Na lepsze krazenie, czyli okulizowanie derenia
kwiat-ptak-dziwak
Pomoc w zaprojektowaniu
problem z jodla kaukaska