jak pracować nad samym sobą

1. Data: 2004-05-06 14:07:27

Temat: jak pracować nad samym sobą
Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nie zadowolony z własnego postępowania, ale brak mi sił by je
zmienić, (zawsze jest to od jutra, od poniedziałku i tak mija kolejny rok)
przestałem się rozwijać - uczyć nowych rzeczy - coraz częściej robię
wszystko na odp... - brak celu czy depresja sam już nie wiem

no i uzależnienie od internetu - (tyle czasu tracę - może to lenistwo)

jak walczyć z tym leniem

Pomóżcie ! Proszę !

2. Data: 2004-05-06 14:25:43

Temat: Re: jak pracować nad samym sobą
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jak walczyć z tym leniem
>
>nie jestes sam ,moze jakis klub uzaleznionych ?
p.

3. Data: 2004-05-06 14:41:00

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, pamana wyciosał(a) na skale:

> p.

Najlepiej internetowy ;)

Najbardziej mnie wkurza, że spadła do 0 moja kreatywność, kiedyś też
spędzałem dużo czasu na sieci, ale coś robiłem pożytecznego przy okazji...
Nie wiem czy to przez uzależnienie od sieci, czy przez ogólnego doła, który
trwa dość długo... za długo...

4. Data: 2004-05-06 15:46:15

Od: "olbik" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SoulAssassin" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> spędzałem dużo czasu na sieci, ale coś robiłem pożytecznego przy okazji...
> Nie wiem czy to przez uzależnienie od sieci, czy przez ogólnego doła,

Proponuje pojsc do ksiegarni i kupic np. ksiazke "Myśleć jak Leonardo da
Vinci" Michaela J. Gelba. Jest dosc wymagajaca, ale jesli mocno postanowisz
popracowac nad soba, to rezultaty przerosna oczekiwania.

olbik

5. Data: 2004-05-06 20:44:40

Od: quirky <q...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Vinci" Michaela J. Gelba. Jest dosc wymagajaca, ale jesli mocno postanowisz
> popracowac nad soba, to rezultaty przerosna oczekiwania.

a ja proponuje "Potega podswiadomosci" <Joseph Murphy>
wbrew pozorom, bo troszke dziwnie napisana, dla mnie skuteczna
ale efekty tez wymagaja duuuzo pracy <przede wszystkim pozytywnego
myslenia>

pozdrawiam serdecznie
quirky (czasem juz nawet radosna)

6. Data: 2004-05-06 21:12:39

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, quirky wyciosał(a) na skale:

> [...]
> wbrew pozorom, bo troszke dziwnie napisana, dla mnie skuteczna
> ale efekty tez wymagaja duuuzo pracy <przede wszystkim pozytywnego

mam kilka książek w tym temacie tylko, leń mi podpowiada że te ćwiczenia
nic nie dadzą i się szybko znięchęcam...

Czy powtarzanie w kółko zdania pozytywnego coś naprawdę może zmienić ?

7. Data: 2004-05-06 22:09:58

Od: quirky <q...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam kilka książek w tym temacie tylko, leń mi podpowiada że te ćwiczenia
> nic nie dadzą i się szybko znięchęcam...
>
> Czy powtarzanie w kółko zdania pozytywnego coś naprawdę może zmienić ?

sekret nie tkwi w powtarzaniu czegos - tylko w wierze w to.
Po podaniu chorym placebo uzdrawia ich wiara, glebokie przekonanie, ze ten
"lek" ich uzdrowi. Lecza sie sami - podswiadomie.
Ludzie potrafia sobie wmowic wiele, czasem dziwnych rzeczy i wtedy staje
sie to dla nich rzeczywistoscia.
moze naiwny przyklad: powtarzasz sobie, Z PRZEKONANIEM, ze jestes dobrze
zorganizowany, dobrze wygladasz, dobrze sie czujesz - wierzysz, ze tak jest
- twoje gesty staja sie pewniejsze bo TY nabierasz pewnosci siebie -
idziesz ulica czujac sie wartosciowym (nie chowasz glowy w ramiona tylko
patrzysz przed siebie, usmiechasz sie do ludzi) inni to widza i tak
zaczynaja cie postrzegac a dajac ci tego sygnaly upewniaja cie w twojej
wierze. Mniej wiecej tak dziala ten mechanizm (tzn tak ja go odbieram, tak
sobie to tlumacze)

quirky ...
... i potega jej podswiadomosci ;)

8. Data: 2004-05-07 09:20:55

Od: Jarosław Siebert <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, May 06, 2004 at 04:07:27PM +0200, SoulAssassin wrote:
> no i uzależnienie od internetu - (tyle czasu tracę - może to lenistwo)
kup sobie rower, pojedź na podryw ;)
na poważnie - wyłącz komputer , ubierz w pokrowce, dodaj masę dodatkowych
utrudnień w dostępie do niego. Możesz napisać na nim obelgi wysyłane w
kierunu jego użytkownika i pochwały dla wytrwałego abstynenta.
Przede wszystkim pomyśl, co chesz w życiu osiągnąć. W jaki sposób do tego
dojść. Wypisz/uświadom sobie sprawy, które masz do załatwienia i uporządkuj
je w takiej kolejności w jakiej chcesz się z nimi uporać.
Jak już będziesz wiedział co masz robić - to to rób.
Przemyśl sobie ile potrzebujesz pracować przy komputerze - i licz ile
przy nim faktycznie przebywasz. Potraktuj to jak kalorie - wyznacz sobie
limit i go nie przekraczaj.

> jak walczyć z tym leniem
przypuść zmasowany atak na lenia - inaczej go nie przełamiesz
powodzenia !

pozdrawiam
iu1j4

--
:: Jarosław Siebert ::
........: j...@p...wp.pl :.........

9. Data: 2004-05-07 15:04:15

Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tracę - może to lenistwo)
| kup sobie rower, pojedź na podryw ;)

rower ma tylko jakoś mi z tym podrywem nie idzie,
dla nie to jakies dziwne...

| na poważnie - wyłącz komputer , ubierz w
pokrowce, dodaj masę dodatkowych
| utrudnień w dostępie do niego. Możesz napisać na
> [...]

Wiesz, materialiści nie lubią jak coś się
marnuje...

> [...]
| dojść. Wypisz/uświadom sobie sprawy, które masz
do załatwienia i uporządkuj
| je w takiej kolejności w jakiej chcesz się z

Lista ma (na serio!) koło 78m wypsane są tam
czcionką wszystke rzeczy które chce osiągnąć.

> [...]
| Przemyśl sobie ile potrzebujesz pracować przy
komputerze - i licz ile
| przy nim faktycznie przebywasz. Potraktuj to jak

Nigdy nie działa.

| przypuść zmasowany atak na lenia - inaczej go
nie przełamiesz

oj
Interpretacja wynikow
co grozi dawcy szpiku ?
cewnik moczowy i komplikacje
badanie przepływu moczu- na czym polega?