jak przyprawic oliwe i ocet?

1. Data: 2003-04-09 11:57:27

Temat: jak przyprawic oliwe i ocet?
Od: magda <m...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

witam,
tym razem najpierw pogooglalam, ale nie znalazlam. Tylko w watku o
imbirze...
jakie ziola mozna dodac do oliwy i do octu winnego? mam takie ladne
buteleczki, dodalam takie malenkie suszone papryczki, kolorowy pieprz
(do oliwy), do octu kawaleczek imbiru...co jeszce mozna?
pozdr.
magda

1. Data: 2003-04-09 13:42:03

Temat: Re: jak przyprawic oliwe i ocet?
Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> buteleczki, dodalam takie malenkie suszone papryczki, kolorowy pieprz
> (do oliwy), do octu kawaleczek imbiru...co jeszce mozna?

oj cale mnostwo, co dusza zapragnie. do oliwy mozesz doda nawet nieobrane
zaki czosnku (bo podobno w lupinkach jest smak). Zarowno do octu jak i oliwy
mozna wsadzic galazke rozmarynu, tymianku itd.

pozdrawiam
Nina

1. Data: 2003-04-09 13:44:49

Od: magda <m...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Nina wrote:

> oj cale mnostwo, co dusza zapragnie. do oliwy mozesz doda nawet nieobrane
> zaki czosnku (bo podobno w lupinkach jest smak). Zarowno do octu jak i oliwy
> mozna wsadzic galazke rozmarynu, tymianku itd.

dzieki,
a ususzone czy swieze? kupilam takie w doniczkach- i mam problem, co
dalej, suszyc, czy wkladac?
magda

Kuchnia a ....zw.malzenski-rodzina
[OT] zaproszenie + bulle szwedzkie [P]
ciasto jakowes nietrudne i niedrogie na towarzyski wiezcor?
Pomocy ! jak przygotwac ciasto na Tortille Meksykanska
co na wielkanoc