Bufet szwedzki

1. Data: 2003-04-09 14:14:24

Temat: Bufet szwedzki
Od: "Nvizz" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Nie jestem pewien czy dobrze trafilem z grupa, wiec jesli to nie tu
ma byc ten post [z gory sorki]
to prosze powiedziec gdzie a nie krzyczec. :)
Znajoma pisze prace dyplomowa i potrzebuje informacji o bufecie szwedzkim:
sposoby podawania, przykladowe zestawy sniadaniowe, ogolna charakterystyka.
Za pomoc z gory dziekuje.

--
Nvizz

remove NOSPAM.

1. Data: 2003-04-10 19:21:13

Temat: Re: Bufet szwedzki
Od: "Nvizz" <n...@b...spamerzy.to.idioci> szukaj wiadomości tego autora

:) czyli nie ta grupa. Dzieki za informacje :)

--
Nvizz

1. Data: 2003-04-14 14:55:35

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Nvizz:
> :) czyli nie ta grupa. Dzieki za informacje :)

prawie ta grupa, tylko co ma bufet szwedzki do śniadania? Tak z
ciekawości pytam. Sam jestem normalnym kuchcikiem niekomercyjnym i
czegoś takiego nie wyprawiam, ale owszem, używam. Nawet w ostatni piątek
w hotelu hanowerskim.

Waldek

jak przyprawic oliwe i ocet?
Kuchnia a ....zw.malzenski-rodzina
[OT] zaproszenie + bulle szwedzkie [P]
ciasto jakowes nietrudne i niedrogie na towarzyski wiezcor?
Pomocy ! jak przygotwac ciasto na Tortille Meksykanska