jak przytyc?

1. Data: 2007-04-06 23:29:19

Temat: jak przytyc?
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wiekszosc osob chcialaby pewnie stracic kilka kg, ale ja mam inny problem.
Jestem facetem w wieku 25 lat i przy wzroscie ok 180cm waze zaledwie 63kg.
Co ciekawe taka waga utrzymuje sie od jakichs 6-7 lat.
Jem raczej regularnie, a pozywienie jest urozmaicone, wiec to chyba nie
kwestia diety.
Uprawianie sportu tez nie pomaga. Czy siedze w domu przez tydzien, czy
jezdze na rowerze nie ma zadnych zmian.
Myslalem, zeby moze kupic jakas odzywke dla sportowcow, jakies bialko czy
cos innego, ale zupelnie sie na tym nie znam i nie wiem czy to pomoze.
Zna ktos jakis sposob na to, aby szybko przybrac pare kg? NIe musi to byc
koniecznie calkiem zdrowe, wazne zeby dalo efekty.
Z gory dzieki za wszelkie pomysly i rady.

Qkam

2. Data: 2007-04-07 08:05:13

Temat: Re: jak przytyc?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ev6l4q$mrp$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> koniecznie calkiem zdrowe, wazne zeby dalo efekty.
> Z gory dzieki za wszelkie pomysly i rady.

www.optymalni.org.pl
Ale wyskoczyłeś ze słowami, że nie musi być zdrowe, byle przytyć... Nie myśl
nigdy takimi kategoriami, bo napisałeś jak 8-latek...
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-04-10 18:23:40

Od: "Burner" <b...@o...plUSUN> szukaj wiadomości tego autora

Hehehe, to samo napisalem...
Mam taki sam problem jak Ty, tylko ze jestem 2 lata mlodszy...
Jak znajdziesz dobra metode to daj znac :)

pęknięcia skóry nad...
bol w lewym boku
Re: Wymaz z gardła i nosa
Re: Wymaz z gardła i nosa