jak się pozbyć plagi biedronek...

1. Data: 2008-02-10 16:59:38

Temat: jak się pozbyć plagi biedronek...
Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam na piątym piętrze w ośmiopiętrowym bloku... Ja i wszyscy
mieszkańcy mamy problem z biedronkami. Robi sie ciepło i problem robi
się coraz dokuczliwszy... Im cieplej na dworze tym więcej biedronek w
mieszkaniu :( Częściowo pomagają siatki na okna ale na balkon czy w
salonie nie dam siatki (w salonie choćby dlatego iż wglądają paskudnie
gdy ktoś nie ma firanek). Czy ktoś zna sposób na pozbycie się tych
"małych, ślicznych biedroneczek"? ;)

2. Data: 2008-02-10 20:46:40

Temat: Re: jak się pozbyć plagi biedronek...
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> salonie nie dam siatki (w salonie choćby dlatego iż wglądają
> paskudnie gdy ktoś nie ma firanek).

Nie mam firanek w salonie i siatka absolutnie nie wygląda w oknie
paskudnie, głównie dlatego, że trzeba podejść do samego okna,
żeby ją dojrzeć, ze środka pomieszczenia daje ona jedynie efekt
przyciemnionej lekko szyby i tyle.
Ale to dobrej jakości siatka, równo naciągnięta (brak zafalowań,
załamań itp.) i co najważniejsze: czarna.

J.

Ceny domow
Patelnie
Garnki Tefal Edition czy Berghoff?