jak sie pozbyc wszy ??????????

11. Data: 2004-03-28 19:32:26

Temat: Re: jak sie pozbyc wszy ??????????
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "sieja" <m...@o...pl> napisał:
>
> Jeśli nie szkoda ci włosów to rzeczywiście jest to sposób, ale ja nie
> chciałabym przez kolejne pół roku czekac az włosy odrosna. Owszem inne
> sposoby nie sa proste, trzeba sie troszke "pobawic" ale mysle ze wlasy sa
> tego warte. Poza tym wszy nie mieszkaja tylko we wlosach a w ubraniach
> poscieli, wiec same obciecie wlosow nie rozwiazuje sprawy...

W każdym razie, lepiej rozwiązuje problem, niż samo umycie włosów w środku
chemicznym ;-).

> W wielu krajach ludzie myja sie raz na miesciac....

Można się myć przesadnie często - co nie jest wcale wskazane ;-) - i nabawić
się wszawicy.

> Ty facet jestes:) wiec wlosy dla ciebie nie znacza ta wiele jak dla
> dziewuszki z wlosami po pas...

Dokładnie. Dlatego ja nikogo nie namawiam do obcięcia włosów. Po prostu
uważam, że zawsze warto znać wszystkie możliwości i dokonać swojego wyboru.
Po co zaraz przekreślać stare, proste metody, które ja akurat lubię ;-).

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

12. Data: 2004-03-28 19:40:12

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał:
>
> Na szczescie - byc moze jeszcze - nie mieszkamy w jakims super zacofanym i
> biednym kraju... I chyba praktycznie kazdego jeszcze stac na zakup
szamponu
> Pipi - kosztuje chyba ponizej 10 zl za pudeleczko [...]

Niestety, to też bywa problem dla niektórych i to poważny.

> Pewnie ze dobry - jednakowoz mysle ze przy wszawicy wcale nie ma potrzeby
> pozbywania sie wlosow

Nikt tutaj nie pisał, że jest to bezwzględnie konieczne.

> i wogole, w obecnych czasach - nie powinno sie tego
> rozwazac. [...]

I tu się właśnie różnimy. Świadomość wszystkich dostępnych możliwości i
dokonywanie własnych, wolnych wyborów, to dla mnie podstawowa zasada ;-).

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

13. Data: 2004-03-28 20:35:19

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> napisał:
>
> o wlasnie - chcialem dac do zrozumeinia ze u mnie dalo to dobre
rezultaty -
> dlatego polecam te metode. Oczywiscie nie na zer0 - ale na jezyka !

Och te kobiety - dla nich uroda zawsze musi być najważniejsza ;-).

Pozdrawiam, andrzej

14. Data: 2004-03-28 21:56:50

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 Mar 2004 21:40:12 +0200, na pl.sci.medycyna, andrzej głowacki
napisał(a):

> Niestety, to też bywa problem dla niektórych i to poważny.

Acha, a obstrzyzenie kogos na jezyka nie jest problemem? ;)
Na dodatek czesto trzeba wydac na fryzjera bo ciezko nozyczkami w miare
ladnie obciac na krotko wlosy dziewczynce czy kobiecie. Facetowi w wieku
obojetnym - rowniez. No chyba ze ktos ma talent.
A wszawica jest choroba. I niestety, ale jak kazda choroba sie zdarza i
leczyc ja trzeba.
Zreszta - poza naprawde skrajnymi przypadkami ubostwa - wydaje mi sie ze te
9 zl na cala kuracje to przecietnego Polaka stac.

> I tu się właśnie różnimy. Świadomość wszystkich dostępnych możliwości i
> dokonywanie własnych, wolnych wyborów, to dla mnie podstawowa zasada ;-).

Za czasow mojego dziecinstwa obcinanie wlosow bylo podstawowa metoda
lecznicza w przypadku wszawicy. Pamietam jaki koszmar przezywalam za kazdym
razem gdy dowiadywalam sie ze ktores dziecko wszy do szkoly przynioslo...
Bo balam sie ze na mnie tez przeleza i mi wlosy obetna.

Dlatego mysle ze zamiast polecac obcinanie wlosow (bo jest to metoda stara
i kazdy ja zna) - warto mowic o skutecznym LECZENIU za pomoca dostepnych
lekow oraz pewnych zabiegow.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

15. Data: 2004-03-28 21:56:57

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 Mar 2004 22:35:19 +0200, na pl.sci.medycyna, andrzej głowacki
napisał(a):

> Och te kobiety - dla nich uroda zawsze musi być najważniejsza ;-).

Niekoniecznie najwazniejsza - ale oszpecanie sie dla zaoszczedzenia sobie
wymycia glowy szamponem - uwazam to za przesade ;)
Nawiazujac do niedawnej dyskusji - to jakby wyrwac zdrowego zeba tylko
dlatego ze ma malenka dziurke ;)
Tez mozna i dziury sie w ten sposob pozbedziemy - ale czy nie lepiej ja po
prostu wyleczyc?
Gdyby obcinalo sie wszystko cokolwiek zachoruje i leczenie wymaga
kilkakrotnego podawania lekow - to raczej dlugo bysmy nie pociagneli ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

16. Data: 2004-03-29 08:01:55

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdyby obcinalo sie wszystko cokolwiek zachoruje i leczenie wymaga
> kilkakrotnego podawania lekow - to raczej dlugo bysmy nie pociagneli ;)

Moim zdaniem, ten przykład jest całkowiecie nietrafiony ;-).

Pozdrawiam, andrzej

17. Data: 2004-03-29 08:09:29

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ladnie obciac na krotko wlosy dziewczynce czy kobiecie. Facetowi w wieku
> obojetnym - rowniez. No chyba ze ktos ma talent.

Dzisiaj wielu chłopców/mężczyzn obcina się w domu tanimi maszynkami
elektrycznymi.

> Dlatego mysle ze zamiast polecac obcinanie wlosow (bo jest to metoda stara
> i kazdy ja zna) - warto mowic o skutecznym LECZENIU za pomoca dostepnych
> lekow oraz pewnych zabiegow.

Wszyscy w tym wątku mówili o LECZENIU a obcięcie włosów było jedynie
sugestią, dodatkowym środkiem. Uważam, że nie dobrze by się stało, gdybyśmy
o tym sposobie zapomnieli ;-).

Pozdrawiam, andrzej

ZAKAZ WSTĘPU NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
Chorzów, Katowice
Wykaz chorób przewlekłych?
Cóż to może być?
transfuzja a immunologia