jak sie robi witaminy?

1. Data: 2004-09-30 18:20:35

Temat: jak sie robi witaminy?
Od: "Selma" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Moj maly dzidzius sie mnie pyta jak sie robi witaminy a ja nie potrafie mu
odpowiedziec...

Pozdr.
Mariusz

2. Data: 2004-09-30 19:53:09

Temat: Re: jak sie robi witaminy?
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Selma" <s...@g...pl> napisał(a)
wnews:cjhj02$f31$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Moj maly dzidzius sie mnie pyta jak sie robi witaminy a ja nie
> potrafie mu odpowiedziec...

Fabryka robi :D ...tasmowo :)

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-09-30 19:58:36

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Selma" <s...@g...pl> napisał:

> Moj maly dzidzius sie mnie pyta jak sie robi witaminy a ja nie
> potrafie mu odpowiedziec...

musisz jechac do USA. tam dzieci wiedza, ze mleko sie w fabryce robi...

--
Psychik

4. Data: 2004-09-30 21:58:52

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamini zawarte sa w roslinach itd., a wiec robia sie same.... Jesli chodzi
o te sztuczne, to pewien uczony, szuka odpowidniego skladu chemicznego ktory
jest podobny do tego zawartego w pozywieniu i produkuje..... nio chyba dzdzi
zrozumie:)

5. Data: 2004-10-01 22:58:36

Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Selma napisał:

> Moj maly dzidzius sie mnie pyta jak sie robi witaminy a ja nie potrafie mu
> odpowiedziec...

Niektore witaminy produkuje rwoniez ... twoj Dzidzius.
Jesli spozywa pro-witaminy, wowczas jego organizm
generuje witamine. Przykladem jest beta-karoten,
wystepujacy w barwnikach czerwonych, pomaranczowych i
chyba zielonych roslin. Orgaznim zamienia to na witamine
A.

--
Pozdrawiam :)
WOJSAL (Wojciech Sałata)

Łuszczyca - jakie leki stosować
fluoryzacja
co zrobic?
Jaki ciśnieniomierz polecicie?
Badania na chlamydia trach. - wymaz czy IgG/IgM?