jak to jest z tymi tabletkami???

1. Data: 2002-05-20 14:31:42

Temat: jak to jest z tymi tabletkami???
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wiadomo tabletki antykoncepcyjne maja za zadanie m.in.wydzielac sluz w
pochwie, ktory uniemozliwia plemnikom przedostanie sie do macicy i jajowodow
oraz ostatecznie je zabija. Mam w zwiazku z tym pytanie: Czy prawidlowe
jest, zeby wydzielajacy sie sluz byl mleczno bialy i wydzielalo sie do dosyc
duzo, zwlaszcza podczas gdy jestem podniecona?
Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje:)
M.

2. Data: 2002-05-20 19:01:53

Temat: Re: jak to jest z tymi tabletkami???
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <acb17o$5qp$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, a...@w...pl says...
> [...]
> duzo, zwlaszcza podczas gdy jestem podniecona?
> Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje:)

To tylko jeden z bardzo pomniejszych efektow dzialania tabletek.
A co do koloru - jezeli sie to przydarza standardowo to raczej jest ok.

Pytanie do lekarza
toksoplazmoza - wyniki i inne
co tam w hameryce slychac...
Pytanie do ginekologów - grzybica pochwy
wizyta u alergologa