jak usunąć

1. Data: 2007-02-09 09:58:35

Temat: jak usunąć
Od: "ewa Irys" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w jaki sposób i czym usunąć klej z taśmy samoprzylepnej
przy malowaniu szafek kuchennych listwy ozdobne okreiłam taśmą i po usunięciu
na całej długości pozostał klej z pod taśmy
makabra
EWA

2. Data: 2007-02-09 10:12:11

Temat: Re: jak usunąć (chyba mocno OT)
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa Irys napisał(a):
> [...]
> przy malowaniu szafek kuchennych listwy ozdobne okreiłam taśmą i po usunięciu
> na całej długości pozostał klej z pod taśmy

Ja kiedys usuwalam klej z tasmy klejacej z biurka (lakierowane drewno)
za pomoca cifu (czy czegos w tym stylu) i dostatecznie dlugiego
szorowania zmywakiem do naczyn ta szorstka strona (przy odpowiednim
samozaparciu schodzilo), ale nie wiem jak taka operacje by twoje listwy
przezyly.
Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

3. Data: 2007-02-09 10:16:26

Temat: Re: jak usunąć
Od: "czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa Irys <i...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> w jaki sposób i czym usunąć klej z taśmy samoprzylepnej

Tu jest cały wątek:http://szort.pl/slady-po-tasmie

Ania

4. Data: 2007-02-09 10:34:00

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa Irys <i...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> przy malowaniu szafek kuchennych listwy ozdobne okreiłam taśmą i po
> usunięciu na całej długości pozostał klej z pod taśmy

kawałkiem taśmy klejącej :) Lekko przyklejać - odklejać aż się wszystkie
kawałki kleju odczepią.

M.K.

5. Data: 2007-02-09 10:58:39

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

naftą oczyszczoną
wszytko ładnie schodzi
ula

6. Data: 2007-02-09 12:35:34

Od: "ewa Irys" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulla <u...@s...com.pl> napisał(a):

> naftą oczyszczoną
> wszytko ładnie schodzi
> ula

zaraz wypróbuję
dziekuję serdeczne
EWA

7. Data: 2007-02-09 13:08:55

Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 10:58, "ewa Irys" <i...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> przy malowaniu szafek kuchennych listwy ozdobne okreiłam taśmą i po usunięciu
> na całej długości pozostał klej z pod taśmy

Hej ....Miałam podobny problem ,idealnie schodzi od oleju
jadalnego.Gdy już zejdzie wystarczy tylko umyć wodą z płynem do naczyń.

8. Data: 2007-02-09 13:42:12

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa Irys napisał(a):
> w jaki sposób i czym usunąć klej z taśmy samoprzylepnej
> przy malowaniu szafek kuchennych listwy ozdobne okreiłam taśmą i po usunięciu
> na całej długości pozostał klej z pod taśmy

Klej od naklejek i plastrow idealnie zmywa sie zmywaczem do paznokci,
wiec taki od tasmy powinien tez zejsc.

th

9. Data: 2007-02-09 13:53:41

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy malowaniu szafek kuchennych listwy ozdobne okreiłam taśmą i po usunięciu
> na całej długości pozostał klej z pod taśmy

Kiedyś pani w sklepie usuwała mi klej z kupionej rzeczy (wprawdzie
plstik )wykłą gumką myszką. Zeszło. Odradzam używania wszelkich
rozpuszczalników - zwłaszcza na meblach. Pozdrawiam Mono

10. Data: 2007-02-09 15:51:48

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Klej od naklejek i plastrow idealnie zmywa sie zmywaczem do paznokci,
> wiec taki od tasmy powinien tez zejsc.

Uwaga zmywacz może odbarwić farbę.
Zmywam wszystkie naklejki benzyną ekstrakcyjną. schodzą bez problemu.
Mirella

prośba
[inne] Instrukcja obsługi maszyny dziewiarskiej.
[xxx] prośba o schematy
elmo-maskotka, jak zrobic ???
Szydełkowe inspiracje