prośba

1. Data: 2007-02-09 09:42:30

Temat: prośba
Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich bardzo serdecznie. mam prośbę o wzory koni do
wyhaftowania. konie są moją pasją. Oraz wzór kubusia puchatka robiony
szydełkiem tego kubusia mój braciszek zobaczył w sklepie ale jest
bardzo drogi a zbliżają się jego urodziny więc postanowiłam mu go
zrobić. Z góry ślicznię i z całego serca dziękuję za pomoc.

2. Data: 2007-02-09 09:58:27

Temat: Re: prośba
Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 10:42, a...@w...pl wrote:
> [...]
> bardzo drogi a zbliżają się jego urodziny więc postanowiłam mu go
> zrobić. Z góry ślicznię i z całego serca dziękuję za pomoc.

http://photo.163.com/photos/ativeleva/73125398/
http://photo.163.com/photos/carzy_yq/66398940/

tu są dwa

Pozdrawiam B

=========================
http://picasaweb.google.com/beajulla

3. Data: 2007-02-09 15:21:38

Od: "jola " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tu jest Kubuś , ale na drutach
http://photo.163.com/photos/fxt-119/14899177/

[inne] Instrukcja obsługi maszyny dziewiarskiej.
[xxx] prośba o schematy
elmo-maskotka, jak zrobic ???
Szydełkowe inspiracje
tłumaczenie z rosyjskiego